Far Cry 5
یحیی رحیمی

با خرید یک کارت گرافیک AMD بازی Far Cry 5 را به‌رایگان دریافت کنید

یحیی رحیمی 10 اسفند 1396 2 دیدگاه
1,505 بازدید

AMD امکان جالبی را برای کارت گرافیک‌هایش در نظر گرفته است و از این به بعد می‌توانید با خرید از یکی از کارت گرافیک‌های معرفی‌شده AMD، یک بازی Far Cry 5 به‌رایگان دریافت کنید. AMD پردازنده‌های جدید خود را معرفی کرده است و در صورت خرید یکی از پردازنده‌های Radeon RX Vega 64، Radeon RX Vega 56 یا Radeon RX 580 یک عدد بازی Far Cry 5 به‌رایگان دریافت خواهید کرد.

گفته می‌شود که بعد از خرید یکی از کارت گرافیک‌های گفته‌شده، یک کد مخصوص برای بازی Far Cry 5 دریافت خواهید کرد که قادر به فعال‌سازی در سرویس Uplay خواهید بود. البته برای دریافت این کد باید به وب‌سایت مخصوص AMD برای این کار مراجعه کنید. البته توجه داشته باشید که این بازی تا زمان عرضه جهانی، 27 مارس، برای بازی کردن در دسترس نخواهد بود.

در شرایط نگهداری و پس از فروش این کارت گرافیک‌ها مشخص‌شده است که تاریخ انتها این کار، 20 ماه می میلادی خواهد بود و تا آن موقع می‌توانید کدهای خود را فعال‌سازی کنید. گفتنی است که کارت‌های گرافیک AMD در سراسر جهان قابل‌خرید هستند و هر جا که هستید می‌توانید از این امکان پیش‌آمده استفاده کنید. AMD همچنین بیان کرده است که بازی Far Cry 5 روی کارت گرافیک‌های آن‌ها دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی همچون پردازش ریاضی سریع‌تر و FreeSync 2 خواهد بود.

این بازی در تاریخ 27 مارس میلادی برای کنسول‌های PS4 و Xbox One و همچنین رایانه‌های شخصی در دسترس خواهد بود. یوبی‌سافت به‌تازگی اعلام کرده است که سیزن پس بازی، بازیکن را به مکان‌هایی همچون کره مریخ و ویتنام می‌برد. درنتیجه این بازی را از دست ندهید.

منبع: Gamespot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    مصطفی

    مهمان

    سلام
    اگه گرافیک رو قبلا خریده باشیم چی؟
    کسی خبر داره باید چیکار کرد؟ یا به خریدهای قدیم نمیدن

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به مصطفی

      پشتیبانی

      خیر فقط جدیدا