Destiny 2
یحیی رحیمی

Activision در جواب به انتقادات پیرامون Destiny 2 قول بهبودهای بیشتری را داده است

یحیی رحیمی 8 اسفند 1396 بدون دیدگاه
649 بازدید

Destiny 2 از زمان انتشار برای هر دو کمپانی Activision و Bungie دردسر بوده است. بسیاری باور دارند که تنها عامل برای رضایت از بازی، فروش بالا و موفقیت‌های تبلیغاتی است که Destiny 2 در هر دو آن‌ها موفق بوده است؛ اما رضایت بازیکنان از بازی و پشتیبانی آن اصلاً جالب نبوده است و روند توسعه و پشتیبانی بازی بسیاری از بازیکنان را ناامید ساخته است.

این در حالی است که حتی بسته الحاقی Curse of Osiris نیز این وضع را بهبود نبخشید و بلکه خود این بسته الحاقی نیز دستخوش انتقادات زیادی شد. به‌هرحال Activision برنامه جامعی برای بهبود وضعیت Destiny 2 تدوین کرده است و قرار است آپدیت‌های بهتری برای آن منتشر شود. مدیرکل کمپانی Activision در کنفرانس سود و زیان این کمپانی از شروع مثبت بازی در بازارهای جهان و همچنین مشکلاتی چون کمبود محتوای مناسب حرف زده است. او در این کنفرانس عنوان کرده است که Activision و Bungie برنامه کلی برای رفع این مشکلات دارند. او در ادامه بیان کرد که:

پاسخ به نظرات بازیکنان یکی از بخش‌های فرایند این بازی و هر بازی دیگر است. ما احساس می‌کنیم که برنامه خوبی برای رفع مشکلات داریم. Bungie یک برنامه جامع از تغییرات لازم به اجرا برای چند ماه آینده آماده کرده است و این برنامه‌ها کاملاً مورد تأیید قرارگرفته‌اند و روند ایجاد تغییرات در بازی شروع‌شده است. از یاد نبرید که ما برنامه‌های انتشار بسته‌های الحاقی و رخدادها خوبی در ماه می میلادی داریم. این رخدادهای همیشه فرصت‌های مناسبی برای ما به‌منظور بهبود جامعه بازی و به‌دست آوردن دل طرفدارانمان بوده است. گروه فوق‌العاده و صبوری از بازیکنان در اختیارداریم که نکته خوبی است و عالی است که بازیکنان تا این مقدار به بازی اهمیت می‌دهند و این یکی از عواملی است که ما را به فرانچایزی بزرگ تبدیل کرده است. ما کاملاً بیشتر از همیشه متعهد به شنیدن جامعه کاربری بازی هستیم و لازم است که تغییرات درستی برای بهبود تجربه کاربری ایجاد کنیم و فکر می‌کنم که راه درستی را پیش‌گرفته‌ایم.

امیدواریم که همانند گفته‌های مدیرکل کمپانی Activision، بازی تغییرات مثبتی را به خود ببیند. عادلانه نیست که بگوییم Destiny 2 در هیچ بخشی موفق نبوده است اما هر چه از Curse of Osiris کمتر بگوییم بهتر است. آپدیت‌ها و DLC های جدیدی برای بازی در راه است و با پارسی گیم برای آگاهی از آن‌ها همراه بمانید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.