Death Stranding
یحیی رحیمی

کارگردان فیلم Metal Gear Solid: فیلم‌برداری و صحنه‌های بازی Death Stranding استثنایی است

یحیی رحیمی 8 اسفند 1396 بدون دیدگاه
881 بازدید

هیدئو کوجیما بعد از جدایی از کمپانی کونامی در حال ساخت بازی جدیدی به نام Death Stranding است. بازی احتمالاً سال آینده میلادی منتشر شود و فعلاً جزئیات زیادی از آن در دسترس نیست. Jordan Vogt-Roberts، کارگردان فیلم Metal Gear Solid، همکاری خوبی با کوجیما دارد و در چندین پروژه به کمک او آمده است. اخیراً کوجیما این کارگردان هالیوودی را برای دیدن فیلم‌برداری یکی از صحنه‌های بازی Death Stranding دعوت کرده است و او از دیدن روند کار شگفت‌زده شده است.

Roberts در حساب توییتر خود نسبت به بازی واکنش نشان داده است و در این زمینه بیان کرده است که از دیدن کارگردانی یکی از صحنه‌های بازی Death Stranding شگفت‌زده شده است و شاهد چیزی استثنایی بوده است که شبیه به هیچ‌چیز که تابه‌حال دیده‌اید نیست. او البته هیچ جزئیات دیگری از بازی عنوان نکرده است و البته انتظار چنین کاری را هم از او نداشتیم. او در ادامه توییت خود گفته است که:

Jordan Vogt-Robertsامروز شاهد کارگردانی یک صحنه توسط کوجیما بودم. من کارهای سینمایی او را ساعت‌ها تماشا کرده‌ام اما این بار شاهد چیزی فراتر از عالی بودم. Death Stranding شبیه هیچ‌کدام از بازی‌هایی که تابه‌حال دیده‌اید نیست. هیجان‌زده شوید.

اخیر گزارشی نیز خبر از پیوستن Troy Baker و Emily O’Brien به تیم فیلم‌برداری بازی داده است اما استدیو Kojima Productions هنوز واکنشی به این خبر نداشته است. گفته می‌شود که بازی ابتدا برای کنسول PS4 عرضه خواهد شد و نسخه PC آن نیز بعدها منتشر می‌شود. هنوز تاریخ جدی برای انتشار بازی در دسترس نیست و باید منتظر اخبار جدید پیرامون بازی باشیم.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.