Anthem
یحیی رحیمی

جزئیات جدیدی از بازی‌های Battlefield و Anthem در رخداد EA PLAY 2018 منتشر خواهد شد

یحیی رحیمی 5 اسفند 1396 بدون دیدگاه
978 بازدید

کمپانی Electronic Arts تاریخ رخداد مشهور EA Play 2018 را اعلام کرده است و بر این اساس باید انتظار بارگذاری این رخداد را در ماه ژوئن امسال داشته باشیم. همچنین انتظار می‌رود که جزئیات کاملی از نسخه جدید Battlefield و Anthem در این کنفرانس منتشر شود و امیدواریم که بتوانیم چند تریلر مناسب از گیم پلی و داستان بازی ببینیم.

بر اساس گفته‌های EA، این کنفرانس در بین روزهای 9 تا 11 ژوئن در سالن Hollywood Palladium در جریان خواهد بود. افرادی که در این کنفرانس شرکت کنند قادر به مشاهده تریلرها یا حتی بخش‌های اولیه شوتر Battlefield و بازی‌های ورزشی EA همچون FIFA خواهند بود. گفته می‌شود که جزئیات جدیدی از بازی تحت ساخت کوجیما به نام Anthem نیز منتشر می‌شود و به نظر کنفرانس جذابی می‌رسد.

کمپانی قول داده است که سه روز کلی کنفرانس کاملاً مربوط به بازی‌های برند EA باشد و سرگرمی‌های جذاب‌تر و بیشتری را نسبت به سال‌های قبل تدارک ببیند. بر اساس اعلام این کمپانی، صدها ایستگاه بازی، دمو و سورپرایزهای جذاب در انتظار بازدیدکنندگان خواهد بود. البته افرادی که قادر به شرکت در این مراسم نیستند، نگران نباشند زیرا که تمام رخدادهای مراسم از طریق وب‌سایت اصلی EA به طور زنده پخش می‌شود.

بلیت‌های کنفرانس EA Play 2018 رایگان است و در بهار سال جاری میلادی برای فروش در دسترس خواهند بود. EA همچنین قول مکانیسم بلیت‌فروشی جدیدی را داده است که دسترسی بهتری را به بازی‌های داخل سالن می‌دهد. اگر یادتان باشد، کمپانی EA در ماه ژانویه اعلام کرد که انتشار بازی Anthem به منظور انتشار نسخه جدید Battlefield به سه ماهه اول سال 2019 انتقال‌یافته است. EA قول داده است که Battlefield جدید را ماه اکتبر منتشر کند و هنوز هیچ جزئیاتی از بازی مشخص نیست.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.