Call of Duty WWII
یحیی رحیمی

بخش Multiplayer بازی Call of Duty: WWII برای چند روز رایگان شد

یحیی رحیمی 5 اسفند 1396 بدون دیدگاه
1,434 بازدید

اگر در مورد بازی Call of Duty: WWII کنجکاو هستید و تابه‌حال آن را بازی نکرده‌اید، شاید فرصت مناسبی برای این کار باشد؛ کمپانی Activision آخر هفته آزمایشی راه انداخته است و کاربران پلتفرم PC بازی قادر خواهند بود تا بخش Multiplayer یا چندنفره بازی را به طور رایگان تجربه کنند. گفتنی است که این رخداد از امروز شروع‌شده است و تا تاریخ 25 فوریه میلادی ادامه خواهد داشت.

کمپانی Activision با انتشاری پستی در شبکه استیم خبر از رایگان شدن بخش چندنفره بازی داد. گفتنی است که تمام پیشرفت و عملکرد شما در بازی همانند آیتمی‌های دریافتی در صورت خرید بازی اصلی به آن انتقال خواهد یافت و نباید نگران آن باشید. Activision همچنین جزئیاتی از این کار منتشر نکرده است و معلوم نیست که سطح Cap بازیکنان و همچنین نقشه‌های در دسترس آن‌ها به چه صورت خواهد بود.

Call of Duty: WWII نیز تخفیف مناسبی خورده است و اگر به دنبال خرید بازی هستید، حال زمان خوبی است که به‌جای پرداخت 75 دلار، تنها با 39 دلار نسخه Deluxe بازی را خریداری کنید. یادتان نرود که این آخر هفته رایگان تنها برای کاربران PC در دسترس است و کاربران کنسول‌های نسل هشتم از این رخداد کنار گذاشته‌شده‌اند. Call of Duty: WWII توانست به پرفروش‌ترین بازی آمریکای شمالی در سال 2017 تبدیل شود. بسته الحاقی Resistance بازی اواخر ژانویه برای PS4 منتشر شد و برای Xbox One و PC نیز در تاریخ 1 مارس منتشر می‌شود.

گفتنی است که دیروز Michael Condrey و Glen Schofield که از بنیان‌گذاران استدیو Sledgehammer هستند؛ استدیو را به‌منظور قبول پست‌های بالا مقام در کمپانی Activision ترک کردند. هنوز نام نسخه 2018 بازی مشخص نیست اما بر اساس شایعات، احتمال توسعه Black Ops 4 وجود دارد.

منبع: Gamespot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.