Call of Duty WWII
یحیی رحیمی

آپدیت جدید بازی Call of Duty: WWII امروز منتشر می‌شود

یحیی رحیمی 5 اسفند 1396 بدون دیدگاه
1,116 بازدید

این آخر هفته، رخداد Resistance بازی Call of Duty شروع می‌شود و همانند هفته گذشته می‌توانید شخصیت‌های جدید و XP موردنیاز برای به‌روزرسانی سلاح‌های خود دریافت کنید. استدیو بازی نیز آپدیت جدیدی در نظر گرفته است که قرار است امروز منتشر شود که به‌روزرسانی و بهبودهای جدیدی برای سلاح‌های مهلک بازی تدارک دیده است.

استدیو Sledgehammer امروز در شبکه اجتماعی Reddit با انتشار پستی خبر از تغییرات عمده‌ای در بازی و همچنین سرعت ADS داد. جالب‌تر از آن، سرعت ADS سلاح‌های Kar98K و M1903 که تیراندازهای قوی در بازی هستند، کاهش‌یافته است تا نشانه‌گیری هدف راحت‌تر صورت گیرد. سرعت ADS سلاح‌های سبک و سنگین دیگر نیز افزایش‌یافته است. سلاح‌های نوع SMG آپدیت جدیدی را دریافت کرده‌اند که سرعت نشانه‌گیری در هنگام دویدن را بالا می‌برد.

برای ایجاد تعادل بین سلاح‌های بازی، تفنگ MP-40 نیز توجهاتی دریافت کرده است و لگد زنی سلاح به‌طور قابل‌توجهی کاهش‌یافته است و حال توانایی مقابله با سلاح‌هایی همچون PPSh-41 و SVT-40 را دارد. پرتاب گلوله این سلاح‌ها نیز بهتر شده است و قدرت آن‌ها به سلاح M1 Garand رسیده است. این آپدیت امروز برای کنسول‌های Xbox One و PS4 و همچنین رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. گفتنی است که بسته الحاقی Resistance نیز هفته آینده برای کنسول PS4 منتشر می‌شود.

لیست بهبودهای بازی:

سرعت ADS و هدف‌گیری سلاح‌های ADS در هنگام فرار و دویدن افزایش‌یافته است. همچنین سرعت ADS سلاح‌های سنگین و تیراندازها به‌منظور هدف‌گیری بهتر و سریع‌تر، تنظیم‌شده است. این کار در مورد سلاح‌های MP-40، FG-42، SVT-40 و… انجام شده است. هدف‌گیری و بازه پرتاب این تفنگ‌ها بهبودیافته است. همچنین بزرگ‌نمایی تک‌تیراندازها افزایش‌یافته است و از این به بعد می‌توانید با دقت بیشتری، دشمنان خود را از پا درآورید.

منبع: Gamespot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.