Battlefield 1 Apocalypse
یحیی رحیمی

آپدیت 1.19 بسته الحاقی Apocalypse بازی Battlefield 1 منتشر شد

یحیی رحیمی 3 اسفند 1396 بدون دیدگاه
1,456 بازدید

کمپانی EA از زمان انتشار بازی Battlefield 1، پشتیبانی خوبی از آن به عمل‌آورده است و با انتشار آپدیت و بسته‌های الحاقی متنوع به جذابیت و داستان‌های بازی اضافه کرده است. داستان بازی پیرامون جنگ جهانی اول است که در جبهه‌های مختلفی همچون ایتالیا و حتی عربستان دنبال می‌شود. استدیو DICE، آپدیت جدید بسته الحاقی بازی به نام Apocalypse را منتشر می‌کند که نسخه این بسته الحاقی را به 1.19 می‌رساند.

اگر کنسول یا رایانه شخصی شما روی حالت آپدیت خودکار باشد، به‌طورقطع این به‌روزرسانی دانلود شده است اما اگر این آپدیت را دریافت نکرده‌اید می‌توانید با جستجو در بخش آپدیت به دانلود آن بپردازید. حجم این به‌روزرسانی 7.8 گیگابایت است که تقریباً حجم زیادی برای یک آپدیت محسوب می‌شود. درنتیجه قبل از نصب آن اطمینان حاصل کنید که فضای کافی برای نصب و دانلود آن در اختیاردارید.

این آپدیت جدا از بهبودهای بسته الحاقی Apocalypse، یک پچ جدید نیز برای بازی اصلی در خود دارد که برای ادامه دادن به بازی آنلاین، حتماً باید این پچ را نصب کنید. گفته می‌شود که این پچ، پایداری بازی را بالاتر می‌برد و افرادی که آن را نصب‌کرده‌اند، گزارش از روانی بیشتر بازی داده‌اند. متأسفانه استدیو هیچ‌گونه جزئیاتی در مورد آپدیت بیان نکرده است و باید تا انتشار جزئیات بیشتر از جانب DICE منتظر بمانیم.

Apocalypse هم‌اکنون برای کنسول‌های بازی Xbox One و PS4 و همچنین رایانه‌های شخصی در دسترس است و اگر تابه‌حال آن را دانلود نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنم فرصت تجربه آن را از دست ندهید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.