Xbox One X
یحیی رحیمی

توسعه‌دهندگان بازی باور دارند که کمبود عناوین اختصاصی Xbox One X باعث افت آن نخواهد شد

یحیی رحیمی 29 بهمن 1396 بدون دیدگاه
540 بازدید

کنسول Xbox One X یکی از قدرتمندترین کنسول‌های بازار از لحاظ سخت‌افزاری است و نسبت به Xbox One پیشرفت زیادی داشته است و چند قدم از بقیه کنسول‌ها جلوتر است. کنسول عناوین اختصاصی زیادی ندارد و مایکروسافت هر بازی که برای این کنسول منتشر کرده است برای Xbox One و One S نیز منتشر ساخته است و به نظر می‌رسد این کار ضربه بزرگی به کنسول زده است اما توسعه‌دهندگان باور دارند که ادعا اشتباه است.

توسعه‌دهندگان بازی The Vanishing of Ethan Carter ادعا عقب افتادن و افت فروش کنسول به دلیل کمبود عناوین اختصاصی را به‌شدت رد می‌کنند. Adrian Chmielarz در گفتگو با وب‌سایت Gaming Bolt از احساس خود در این زمینه گفته است و باور دارد که کمبود عناوین اختصاصی کنسول Xbox One X باعث عقب افتادن و دلسرد شدن توسعه‌دهندگان از توسعه بازی برای آن نشده است. او در این زمینه گفت:

راستش را بخواهید من باور ندارم (که کمبود عناوین اختصاصی به کنسول صدمه بزند). رزولوشن و کیفیت بسیاری از بازی‌ها را می‌توان توسط LOD برای Xbox One پایین آورد و با پایین آوردن رزولوشن بازی می‌توان راحت‌تر به توسعه بازی پرداخت. تابه‌حال بازی ندیده‌ام که نتوان در کنسول‌های نسل پیش توسط این شیوه اجرا کرد. فراموش نکنیم که اگر بخواهید از XOX استفاده کنید، باید توانایی کار روی کیفیت 4K را داشته باشید و نیاز به طراحی‌های قدرتمندی برای رزولوشن‌های بالای HD دارید.

تابه‌حال عنوانی اختصاصی برای کنسول Xbox One X منتشرنشده است و نمی‌توان قدرت کنسول را تا زمان توسعه چنین بازی مشاهده کرد. البته از یاد نبرید که رزولوشن 4K هنوز انچان فراگیر نشده است و باید دید که سرمایه‌گذاری مایکروسافت روی بازی‌های 4K جواب خواهد داد یا خیر.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.