The Last Of Us Part 2
یحیی رحیمی

کارگردان بازی The Last Of Us Part 2 تصویری از شخصیت جدید بازی فاش کرد

یحیی رحیمی 29 بهمن 1396 بدون دیدگاه
859 بازدید

نسخه اول بازی The Last of Us توانست محبوبیت زیادی کسب کند و به یکی از پرفروش‌ترین و بهترین بازی‌های اختصاصی کنسول پلی‌استیشن تبدیل شد. استدیو Naughty Dog مدتی است در پی ساخت بخش دوم بازی است و اگر یادتان باشد چند روز پیش شایعاتی در مورد زمان انتشار بازی به گوش رسید.

هیچ‌گونه اطلاعاتی پیرامون نسخه دوم بازی در دسترس نیست و اخبار پیرامون این بازی تنها در حد شایعه و گمانه‌زنی است. چند روز پیش صفحه فیس‌بوک پلی‌استیشن سوئد، خبر از انتشار بازی در اواخر سال 2018 داد که فعلاً از جانب هیچ‌کسی تأیید و رد نشده است. معلوم است که بازی زمان زیادی تا کامل شدن نیاز دارد و هنوز بخش‌های زیادی از آن تکمیل‌نشده است. به‌هرحال معلوم است که استدیو Naughty Dog به‌سختی در حال کار روی توسعه این بازی است و Neil Druckmann نیز به این منظور تصویری از یک سگ در حساب توییتر خود منتشر کرده است که به نظر می‌رسد یکی از شخصیت‌های بازی باشد.

Year Of The Dog

در تصویر می‌توان یک سگ را مشاهده کرد که لباس مخصوص تصویربرداری سه‌بعدی پوشیده است و به‌احتمال‌زیاد در بازی حضور خواهد داشت. معلوم نیست که این سگ چه نقشی در بازی ایفا خواهد کرد؛ آیا خودی خواهد بود یا مربوط به دشمن؟ امروزه بسیاری از بازی‌ها همانند Fallout 4 و Metal Gear Solid V: The Phantom Pain از شخصت سگ استفاده می‌کنند. درنتیجه احتمال حضور یک سگ در The Last of Us 2 نیز دور از ذهن نیست. گفتنی است که این بازی برای کنسول‌های PS4 و PS4 Pro منتشر می‌شود.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.