Tom Clancys Rainbow Six Siege
یحیی رحیمی

بازی Rainbow Six Siege را رایگان روی کنسول‌های بازی و رایانه‌های شخصی بازی کنید

یحیی رحیمی 28 بهمن 1396 بدون دیدگاه
4,399 بازدید

کمپانی فرانسوی یوبی‌سافت رخداد جدیدی را برای بازی Rainbow Six Siege راه انداخته است. دارندگان کنسول‌های PS4، Xbox One و رایانه‌های شخصی می‌توانند توانند تمام بازی را به‌طور رایگان و به مدت محدودی دانلود کنند و از آن لذت ببرند. البته اگر از دارندگان کنسول PS4 هستید، نیاز به عضویت سرویس Plus دارید.

رخداد رایگان بازی Tom Clancys Rainbow Six Siege حالا فعال است و اگر از کاربران رایانه‌های شخصی هستید می‌توانید توانید از طریق استیم و Uplay به دانلود بازی بپردازید. بازی برای Xbox One نیز در دسترس است و حتی نیازی به اشتراک طلایی کنسول Xbox نیز ندارید. اگر مطلع باشید مشترک بودن در این سرویس همواره برای تجربه عنوان‌های رایگان نیاز بوده است. دارندگان کنسول PS4 اما نیاز به عضویت در سرویس PlayStation Plus برای تجربه بازی دارند.

صرف‌نظر از پلتفرم مورداستفاده شما، تنها تا 18 فوریه زمان برای تجربه این بازی در اختیار دارید. اگر بعدازاین زمان خواهان خرید بازی باشید، هرگونه فعالیت شما به نسخه اصلی نیز انتقال خواهد یافت. اگر خواهان خرید این بازی هستید، دست بجنبانید و تا تمام نشدن تخفیف‌های بازی آن را خریداری کنید. استدیو یوبی‌سافت به‌منظور جشن سال نو چینی‌ها، تخفیف‌های خوبی را برای نسخه‌های متفاوت بازی در نظر گرفته است.

بازی بعد از انتشار در سال 2015 به یکی از محبوب‌ترین شوترهای چندنفره تبدیل شد و خیلی سریع توانست بازیکنان زیادی را به خود جذب کند. بزرگ‌ترین آپدیت بازی به نام Chimera نیز به زودی منتشر می‌شود شود و نقشه‌ها و سلاح‌های جدیدی را اضافه خواهد کرد. هنوز تاریخ انتشار این آپدیت مشخص نشده است اما اگر از بازیکنان نسخه PC هستید، می‌توانید توانید هفته آینده نسخه بتا این آپدیت را تجربه کنید.

منبع: Gamespot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.