Sea of Thieves
یحیی رحیمی

توسعه‌دهندگان Sea of Thieves خبر از نسخه Beta جدیدی برای بازی دادند

یحیی رحیمی 28 بهمن 1396 بدون دیدگاه
577 بازدید

Sea of Thieves یکی از عناوین اختصاصی جدید مایکروسافت برای کنسول Xbox One است و توانسته طرفداران خوبی را به خود جذب کند. استدیو Rare اولین نسخه بازی را چند هفته پیش منتشر کرد و توانست بازیکنان زیادی را جذب کند. توسعه‌دهندگان بازی اما برای آزمایش و بررسی سرورهای خود به دنبال انتشار نسخه بتا دیگری هستند.

استدیو Rare در گفتگو با وب‌سایت GamesBeat تأیید کرده است که برای مطلع شدن از نقاط ضعف شبیه‌ساز بازی؛ به دنبال انتشار نسخه بتا دیگری هستند. گفته می‌شود که بتا جدید، این هفته منتشر می‌شود و هدف کلی آن، پی بردن به تعداد بازیکنانی است که سرور می‌تواند تحمل کند. مدت زیادی به انتشار بازی باقی نمانده است و این کار می‌تواند درک بهتری از سرورهای بازی به استدیو بدهد.

تاریخ انتشار نسخه بتا، 16 فوریه از ساعت 2 بامداد به‌وقت Pacific است که تا تاریخ 18 فوریه ادامه خواهد داشت. بازیکنان زیادی موفق به تجربه بتا بازی شدند و رکوردهای جالبی نیز در این زمینه به ثبت رسید و به نظر می‌رسد که بازی در زمان انتشار، فروش خوبی کسب کند. مایکروسافت در این زمینه بیان کرده است تنها افرادی که بتا قبلی را بازی کرده‌اند، قادر به تجربه این نسخه هستند و همچنین هیچ محتوا جدیدی به بتا اضافه نمی‌شود و هدف تنها بررسی سرورها است.

گفته می‌شود که در این نسخه بتا باید انتظار قطعی را نیز بکشیم زیرا که هدف اصلی این کار نیز همین است؛ پیدا کردن مشکلات سرور و رفع آن‌ها. ویدیو جدیدی از پشت‌صحنه بخش نرم‌افزار بازی منتشرشده است که جزئیات جدیدی را در مورد بازی فاش می‌کنند. بر اساس این ویدیو، هر بازیکن می‌تواند ظاهر و شخصیت مخصوص خود را داشته باشد و اتفاقات زنده و در حال رخداد بازی می‌تواند روی دیالوگ‌ها و جریان بازی تأثیر داشته باشد. همچنین گفته‌شده است که هر بازیکن می‌تواند داستان خود را بسازد و حتی آن را در بخش Book بازی نیز ثبت کند تا دیگر بازیکنان از آن لذت ببرند.

منبع: Venturebeat

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.