Xbox One
یحیی رحیمی

بازی های رایگان این ماه سرویس Xbox Live Gold در دسترس قرار گرفت

یحیی رحیمی 28 بهمن 1396 بدون دیدگاه
811 بازدید

به رسم هر ماهه، شرکت مایکروسافت عناوین جدیدی را به رایگان برای مشترکین سرویس Xbox Live Gold معرفی کرد که برای هر دو کنسول Xbox One و Xbox 360 در دسترس خواهند بود. اگر از مشترکین سرویس طلایی کنسول Xbox هستید حالا می‌توانید این بازی‌ها را به رایگان دانلود و بازی کنید.

مایکروسافت برای دارندگان کنسول Xbox One، یکی از نسخه‌های فرعی عنوان Assassin’s Creed به نام Assassin’s Creed Chronicles: India را در نظر گرفته است و همچنین دارندگان Xbox 360 نیز می‌توانند یکی از نوستالژیک‌ترین بازی‌های قدیمی به نام Crazy Taxi را تجربه کنند. همانند دیگر بازی‌ها دیگر سرویس طلایی، دارندگان کنسول Xbox One نیز می‌توانند با استفاده از قابلیت backwards compatibility، از بازی‌های منتشرشده برای Xbox 360 نیز استفاده کنند.

بازی Crazy Taxi تا تاریخ 28 فوریه برای دانلود در دسترس خواهد بود اما برای دانلود Assassin’s Creed Chronicles: India تا اواسط ماه مارس میلادی فرصت خواهید داشت. دیگر عنوان منتشرشده برای کنسول Xbox One، بازی Shadow Warrior است که شوتر جذابی است و تا اواخر فوریه فرصت دانلود دارد. می‌توانید لیست کامل بازی‌های رایگان ماه فوریه را در زیر ببینید.

علاوه بر بازی های گفته شده، مایکروسافت تخفیفات خوبی را نیز برای این ماه در نظر گرفته است. بازی های تخفیف خورده این ماه شامل: Destiny 2, Rocket League, Call of Duty: WWII, Injustice 2, Hitman: Game of the Year Edition می شوند. البته کمپانی 2K که یکی از منشتر کننده های بزرگ بازی نیز هست؛ برای عناوینی همچون BioShock: The Collection, Borderlands: The Handsome Collection, NBA 2K18 تخفیف های خوبی در نظر گرفته است.

لیست بازی های رایگان سرویس طلایی Xbox :

ایکس باکس وان

Shadow Warrior (February 1-28)
Assassin’s Creed Chronicles: India (February 16-March 15)

ایکس باکس 360

Split/Second (February 1-15)
Crazy Taxi (February 16-28)

منبع: Gamespot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.