Anthem
Anthem یحیی رحیمی

بازی Anthem احتمالاً دارای مکانیزم تیراندازی اول‌شخص خواهد بود

یحیی رحیمی 24 بهمن 1396 بدون دیدگاه
1,133 بازدید

Anthem از جدیدترین بازی‌های ساخت کمپانی BioWare است که داستان گروهی از افراد را نشان می‌دهد که به دنبال ماجراجویی در افق‌های دور هستند. گفته می‌شد که گیم پلی بازی به صورت سوم شخص خواهد بود و در اولین دمو منتشرشده از بازی نیز همین مورد را شاهد بودیم؛ اما آگهی استخدام جدیدی توسط استدیو منتشرشده است که احتمال اضافه کردن بخش اول‌شخص به بازی را افزایش می‌دهد.

استدیو BioWare Austin در حال جستجو برای به خدمت گرفتن یک طراح حرفه‌ای گیم پلی برای بازی Anthem است و جالب است که یکی از شروط لازم برای استخدام شدن در این رده مشخص‌شده، آشنایی با شوترهای اول شخص است. به طور دقیق‌تر می‌توان گفت که این شغل نیازمند آن است که فرد، تجربه کافی درزمینهٔ بازی و فضاهای اول‌شخص و سوم شخص را داشته باشد.

در نسخه آزمایشی منتشرشده از بازی که در وب‌سایت پارسی گیم نیز منتشر شد؛ مشاهده کردید که ویدیو تنها مربوط به محیط و شخصیت‌های بازی بود و خبری از تیراندازی در آن نبود؛ اما اگر این آگهی شغلی به سرانجام برسد؛ احتمالاً شاهد هر دو نوع تیراندازی اول شخص و سوم شخص خواهیم بود. پیش‌تر نیز این ویژگی را در بازی Star Wars: Battlefront مشاهده کردیم. نسخه Battlefront جنگ ستارگان از موتور Frostbite استفاده می‌کند و همچنین دارای هر دو پرسپکتیو اول شخص و سوم شخص است و هردوی این‌ها عملکرد خوبی را در بازی دارند.

به نظر می‌رسد که Anthem نیز راه Star Wars: Battlefront را درزمینهٔ گیم پلی پیش بگیرد. گفتنی است که توسعه‌دهندگان بازی، تاریخ انتشار آن را از 2018 به 2019 تغییر داده‌اند و دلیل این تعلیق را برآورده کردن سطح توقعات کاربران عنوان کرده‌اند.

منبع: Gamingbolt

راهنما و توضیحات
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.