Metal Gear Solid HD Collection
یحیی رحیمی

استدیو Armature، احتمال انتشار Collection Metal Gear Solid HD برای PS4 را رد کرد

یحیی رحیمی 24 بهمن 1396 بدون دیدگاه
793 بازدید

سری بازی‌های Metal Gear Solid HD Collection، یک مجموعه ری مستر شده از بازی Metal Gear است که برای سه کنسول PS3، Xbox 360 و PS Vita منتشرشده است. این مجموعه دربرگیرنده نسخه‌های دوم و سوم بازی Metal Gear Solid به همراه نسخه Peace Walker است که توسط استدیوهای Blue Point و Armature باکیفیت HD ری مستر شده‌اند.

اخیراً گزارش‌هایی منتشر شدند که نشان از ری مستر و انتشار Metal Gear Solid Collection برای کنسول PS4 می‌داد. این کمپانی قبلاً نیز بازی را برای کنسول PS Vita ری مستر کرده بود. استدیو Armature بعد از انتشار این گزارش‌ها، کنسول PS4 را نیز به لیست پلتفرم‌های بازی اضافه کرد و به شایعات قوت داد. البته جالب اینجا بود که نسخه Peace Walker که هیچ‌گاه برای PS Vita منتشر نشد نیز در لیست این استدیو قرار گرفت.

بعد از تمام این اتفاقات اما استدیو Armature در بیانیه‌ای اعلام کرد که تمام این گزارش‌ها شایعه بوده است و این کمپانی هیچ برنامه‌ای برای انتشار این مجموعه بازی برای PS4 ندارد و اضافه کردن PS4 به لیست پلتفرم‌های بازی نیز تنها یک اشکال تایپی بوده است. Jonathan Zamkoff، مدیر بخش توسعه اقتصادی استدیو Armature، در این مورد بیان کرده است که:

متأسفانه این تنها یک اشکال تایپی ایجادشده توسط یکی از توسعه‌دهنده‌های وب‌سایت بوده است و هیچ ارتباطی به انتشار کلکسیون بازی‌های MGS HD برای کنسول PS4 ندارد و اینکه ما نیز روی بازی‌های Metal Gear Solid هیچ فعالیتی نداریم.

با این حساب تمامی اخبار پیرامون انتشار بازی برای PS4 رد می‌شود و طرفداران نباید به چنین شایعه‌هایی دل‌خوش کنند. البته از یاد نبرید که Metal Gear Survive در حال انتشار است و اگر این شایعه‌ها را جدی گرفته بودید، خود را ناراحت نکنید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.