battlefield-1
یحیی رحیمی

احتمال توسعه Battlefield WWII با انتشار تصاویری از سلاح‌های بازی بالا گرفت

یحیی رحیمی 24 بهمن 1396 بدون دیدگاه
710 بازدید

کمپانی EA که ناشر سری بازی‌های محبوب و جذاب Battlefield است. هفته پیش، این کمپانی خبر از انتشار نسخه 2018 بازی در ماه اکتبر داد و در آن زمان جزئیات بیشتری از بازی را در اختیار قرار نداد. بسیاری شروع به گمانه‌زنی در مورد نسخه جدید کردند. بعضی خبر از انتشار Bad Company 3 می‌دادند بعضی احتمال انتشار  نسخه جنگ جهانی دوم را قوی‌تر می‌دانستند؛ اما جزئیات جدیدی منتشرشده است که سرنوشت بازی را تا حدود تعیین می‌کند.

یک طراح بازی‌های ویدیویی که قبلاً در کمپانی DICE، توسعه‌دهنده عنوان Battlefield، مشغول به کار بوده است؛ تعدادی از طراحی‌های خود که مربوط به شکل و شمایل سلاح‌های بازی است را منتشر کرده است که بر اساس آن‌ها می‌توان گفت که نسخه جنگ جهانی دوم بازی در راه است. این طراح بازی که Olofsson Hermanrud نام دارد، در حال حاضر برای کمپانی Bungie کار می‌کند و حدود یک سال قبل تعدادی پرتره از سلاح‌های بازی را در وب‌سایت ArtStation منتشر کرده است.

این تصاویر هیچ ارتباطی به Battlefield 1 و همچنین جنگ جهانی اول دارد و در بین آن‌ها سلاحی همچون PPSh-41 دیده می‌شود که به‌طور گسترده در جنگ جهانی دوم استفاده می‌شد. هنوز معلوم نیست که آیا DICE به دنبال ساختن نسخه جنگ جهانی دوم بازی است یا خیر و برای اطلاعات بیشتر باید منتظر بمانیم. انتظار می‌رود که تریلرهای بازی در کنفرانس E3 منتشر شود. با وب‌سایت پارسی گیم برای دریافتن از جزئیات بیشتر همراه باشید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.