Monster Hunter World
یحیی رحیمی

Monster Hunter: World موفق به فروش 6 میلیون نسخه در سراسر جهان شده است

یحیی رحیمی 20 بهمن 1396 بدون دیدگاه
1,164 بازدید

جدیدترین نسخه بازی شکارچی هیولا به نام World توانسته طرفداران زیادی را کسب کند و سود خوبی را عاید کمپانی Capcom کرده است. بازی در کشورهای ژاپن و انگلستان فروش خوبی داشته است و برای دو هفته است که در صدر جدول فروش این کشورها قرار دارد. Capcom اما امروز اعلام کرده است که عنوان RPG این کمپانی، مرزهای جدیدی را درفروش جابه‌جا کرده است.

گفتنی است که بازی توانسته بیشتر از 6 میلیون نسخه در سراسر جهان فروش داشته باشد. این آمار هم شامل فروش فیزیکی و هم دیجیتالی روی کنسول‌های PS4 و Xbox One می‌شود. همچنین Monster Hunter: World توانسته به سریع‌ترین نسخه بازی تبدیل شود که به فروش 6 میلیون عددی دست پیداکرده است. گفتنی است که بازی در کشور ژاپن تنها در طول 2 هفته، موفق به فروش 1.5 میلیون نسخه شود و به پرفروش‌ترین نسخه بازی در ژاپن تبدیل شود.

یکی از رکوردهای جالبی که این بازی کسب کرده است؛ فروش 5 میلیون نسخه تنها در سه هفته است که بسیار قابل‌توجه است. گفتنی است که قطار فروش Monster Hunter: World متوقف نشده است و فروش آن روزبه‌روز در حال افزایش است. در حال حاضر، بازی تنها برای دو کنسول Xbox One و PS4 در دسترس است و نسخه مخصوص رایانه‌های شخصی در پاییز امسال منتشر می‌شود. بازی Monster Hunter: World یک اثر نقش‌آفرینی و MMO است که داستانش، صرفاً مقدمه‌ای برای شروع بازی است. بااینکه برای تمام کردن بخش داستانی باید بازی را 70 الی 80 ساعت تجربه کنید اما پس از داستان، با دنیای دیگری روبه‌رو خواهید شد که پایه و اساس بازی اصلی یعنی شکار هیولاها را تشکیل می‌دهد.

منبع: Dualshockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.