Call of Duty
یحیی رحیمی

کمپانی Activision ساخت Call of Duty جدید توسط استدیو Treyarch تائید کرد

یحیی رحیمی 20 بهمن 1396 بدون دیدگاه
714 بازدید

پیش‌تر در خبرها خواندید که Black Ops 4 نام نسخه 2018 بازی Call of Duty خواهد بود. گفته می‌شود این بازی برای کنسول نینتندو Switch نیز در دسترس خواهد بود و قرار است ویژگی‌های جذابی به آن اضافه شود. کمپانی Activision اما امروز ساخت و توسعه نسخه جدید Call of Duty را تأیید کرده است و مسئولیت آن را به عهده استدیو Treyarch گذاشته است.

Activision این خبر را در کنفرانس ماهانه سود و زیان خود بیان کرده است و نوید ساخت Call of Duty جدید را توسط استدیو Treyarch داده است. این استدیو به ساخت عنوان‌های Black Ops بسیار مشهور است و با بازی‌های خوبش توانسته خود را در دل طرفداران Call of Duty جا کند. Activision هیچ‌گونه جزئیات دیگری از بازی منتشر نکرده است و حتی نام بازی نیز در حد حدس و گمانه‌زنی است.

گفته می‌شود که نسخه جدید ندای وظیفه دارای المان‌های علمی تخیلی همانند نسخه‌های Infinite Warfare است. معمولاً استدیوهای سازنده Call of Duty تا کنفرانس E3 هیچ‌گونه خبری از بازی منتشر نمی‌کنند و باید برای آگاهی کامل از داستان بازی صبر کنیم. استدیو Treyarch برای اولین باز بخش زامبی‌ها را به بازی اضافه کرد و احتمالاً در نسخه جدید هم شاهد آن خواهیم بود.

سه سال از عرضه Black Ops 3 توسط این استدیو می‌گذرد و انتخاب این استدیو به‌عنوان نسخه 2018 دور از تصور نبود. همچنین گفته می‌شود که Call of Duty: WWII توانسته رکورد فروش Black Ops III را بزند و به پرفروش‌ترین نسخه بازی تبدیل شود.

منبع: Gamespot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.