Tom Clancy's Rainbow Six Siege
یحیی رحیمی

بازی Rainbow Six Siege هفته آینده برای کنسول‌های PS4، Xbox One و PC رایگان خواهد بود

یحیی رحیمی 18 بهمن 1396 بدون دیدگاه
1,061 بازدید

Rainbow Six Siege شوتر تاکتیکی و تیم محور ساخت کمپانی محبوب یوبی‌سافت است که طرفداران بسیار زیادی در سراسر جهان دارد و همیشه پایه مسابقات آنلاین است. این بازی آخر هفته آینده به‌طور محدودی برای دارندگان کنسول‌های PS4 و Xbox One و همچنین کاربران رایانه‌های شخصی رایگان خواهد بود.

این رخداد از 15 فوریه شروع خواهد شد و تا پایان 20 فوریه ادامه خواهد داشت. اگر تابه‌حال این شوتر محبوب را تجربه نکرده‌اید حالا فرصت مناسبی برای این کار است. اگر بعد از تمام شدن مهلت رایگان بازی، تصمیم به خرید آن بگیرید؛ تمام مراحل طی شده شما به بازی جدید منتقل خواهد شد. خبر خوب دیگر این است که بازی در تمام پلتفرم‌ها تخفیف خورده است و لازم نیست که تمام هزینه را برای تجربه بازی بپردازید.

در خبری دیگر از بازی؛ محتوا Year 3 Season 1 بازی به نام Operation Chimera در تاریخ 19 فوریه برای تست کاربران PC منتشر می‌شود و در تاریخ 6 مارس نیز برای تمام پلتفرم‌های دیگر در دسترس خواهد بود. همچنین مد Outbreak نیز در تاریخ 20 فوریه برای تست و رفع اشکالات منتشر می‌شود و نسخه اصلی نیز در تاریخ 6 مارس برای تمام پلفترم ها در دسترس خواهد بود.

یوبی‌سافت قول انتشار اطلاعات بیشتری از Operation Chimera و Outbreak Mode در طول مسابقات حرفه‌ای بازی در مونترال کانادا داده است و باید تا آن زمان برای کسب اطلاعات بیشتر صبر کنیم. بر اساس گفته‌های یوبی‌سافت، تعداد بازیکنان ثبت‌نام‌شده بیش از 25 میلیون نفر است و باوجوداینکه بازی سه سال قبل منتشرشده است؛ هنوز هم می‌توانید افرادی را برای بازی پیدا کنید.

منبع: Gamespot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.