Crash-Bandicoot-N.-Sane-Trilogy
یحیی رحیمی

بازی Crash Bandicoot امسال برای کنسول Switch و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد

یحیی رحیمی 17 بهمن 1396 بدون دیدگاه
834 بازدید

سه‌گانه Crash Bandicoot N.Sane سال گذشته برای کنسول PS4 منتشر شد و توانست طرفداران زیادی به دست آورد؛ اما به نظر می‌رسد این پایان عنوان Crash نیست و خبرهای خوبی برای طرفداران آن به گوش می‌رسد. Activision برنامه بزرگی برای Crash Bandicoot و به این زودی‌ها خیال کنار گذاشتن آن را ندارد.

در جدیدترین مقاله Licensing Source Book Europe، کمپانی GB فاش کرده است که بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy امسال برای کنسول نینتندو Switch و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. همچنین نسخه جدیدی از بازی نیز در سال 2019 به بازار عرضه خواهد شد و البته معلوم نیست که نسخه جدید بازی؛ داستان تازه‌ای خواهد داشت یا اینکه تنها بازسازی یا remaster یک بازی قدیمی خواهد بود. ازآن‌جهت که سه‌گانه منتشرشده پارسال یک بازی کاملاً جدید بود؛ به نظر می‌رسد نسخه سال 2019 نیز کاملاً بازی جدیدی خواهد بود.

کمپانی GB، لایسنس و حق ساخت تمام عناوین Crash را با استدیو Activision در اختیار دارد و درنتیجه اگر خبر از توسعه بازی جدیدی در آینده باشد؛ این کمپانی اولین فردی خواهد بود که در جریان آن قرار خواهد گرفت. به گفته مدیر کمپانی GB، سه‌گانه منتشرشده پارسال باوجود هیچ‌گونه تبلیغاتی، موفقیت زیادی را به دست آورده است و توانسته سود خوبی عاید کمپانی کند.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.