PlayStation 4 Pro
یحیی رحیمی

سونی موفق به فروش 9 میلیون PS4 در طول 2 ماه شده است

یحیی رحیمی 15 بهمن 1396 بدون دیدگاه
604 بازدید

کنسول PS4 از زمان عرضه خود توانسته رکوردهای زیادی را پشت سر بگذارد و تابه‌حال حدود 76 میلیون عدد از آن‌ها فروخته‌شده است. سونی باعرضه PS3 کمی از رقابت عقب افتاد اما باعرضه PS4 توانست برگشتی طوفانی داشته باشد و هواداران خود را سورپرایز کند. سونی اما جدیداً اعلام کرده است که چهارمین نسخه پلی‌استیشن موفقیت بزرگی برای این شرکت به ارمغان آورده است و توانسته است 76.5 میلیون عدد از آن‌ها را به فروش برساند.

بر اساس گزارش‌ها، کمپانی موفق به فروش 9 میلیون PS4 بین دو ماه اکتبر و دسامبر سال 2017 شده است که رقم بسیار بزرگی برای بازه زمانی چنین کوتاهی است به‌خصوص برای کنسولی که تنها 5 سال سن دارد. PS4 هنگامی‌که در سال 2013 عرضه شد به پرفروش‌ترین کنسول در زمان انتشار تبدیل شد. تنها لازم است فروش آن را با Xbox One مقایسه کنید تا ببینید که سونی چه‌کار بزرگی کرده است. می‌توان گفت که بازی‌های اختصاصی بهتر نقش بزرگی در این آمار فروش داشته است.

هرچند که مایکروسافت در حال انجام تدابیری همچون Xbox Game Pass و حتی خرید کمپانی EA است تا بتواند آمار فروش کنسول خود را بالا ببرد. البته سونی نیز بیکار ننشسته است و عناوینی همچون God of War را آماده کرده است تا بار دیگر به سلطه خود در بازار کنسول‌های بازی ادامه دهد. پاییز امسال، فصل بزرگی برای PS4 خواهد بود و پیش‌بینی می‌شود که فروش آن از 100 میلیون عدد نیز تجاوز کند و به پرفروش‌ترین کنسول موجود تبدیل شود. گفتنی است که PS2 توانسته بود فروش 100 میلیونی را کسب کند و PS4 نیز به دنبال آن است.

سونی درحال‌توسعه ویژگی‌های جدیدی برای کنسول خود است و با انتشار آپدیت‌های مناسب در پی راضی نگه‌داشتن کاربران خود است. نظر شما چیست؟ آیا PS4 می‌تواند به آمار خوبش ادامه دهد؟

منبع: Segmentnext

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.