God of War
یحیی رحیمی

تصاویر هنری زیبایی از God of War جدید منتشر شد

یحیی رحیمی 13 بهمن 1396 بدون دیدگاه
1,097 بازدید

تنها چند ماه به انتشار بازی جذاب God of War باقی‌مانده است و بر اساس گفته‌های رئیس استدیو؛ بازی هوش از سر کاربران خواهد برد و تجربه بسیار جالبی را به طرفداران القا خواهد کرد. تریلر و جزئیات زیادی از بازی در هفته‌های گذشته منتشرشده‌اند و استدیو بازی نیز دیروز؛ تصاویر هنری زیبایی از این عنوان جذاب منتشر کرده است.

سونی و استدیو Santa Monica Studio در اتفاقی یک مینی بازی متنی را در فیس بوک منتشر کرده‌اند که با اجرا آن می‌توانید کنترل پسر کریتوس به نام آرتئوس را بر عهده بگیرید و ماجراجویی کوتاه شرکت کنید. جالب‌تر از آن این است که با تکمیل این مینی بازی می‌توانید هشت تصویر بسیار باکیفیت و هنری از دو شخصیت اصلی بازی و همچنین دشمنانی مانند Dragur و Revenant مشاهده کنید.

مینی بازی منتشرشده به صورت متنی است و خو گرفتن به آن برای افرادی که با این‌گونه بازی‌ها آشنایی ندارند کمی مشکل خواهد بود. ما نحوه انجام بازی را به شما نخواهیم گفت تا خودتان از انجامش لذت ببرید.

ما 8 تصویر هنری بازی برای شما تدارک دیده‌ایم درنتیجه لازم نیست که حتماً به اجرای این بازی بپردازید. تصاویر با رزولوشن 7200 در 7200 هستند و حجم بالایی دارند درنتیجه برای بارگذاری آن باید کمی حوصله به خرج دهید. اگر می‌خواهید جزئیات بیشتری از بازی را مشاهده کنید می‌توانید تریلرها یا تصاویر منتشر یافته چند هفته پیش را مشاهده کنید.

اگر یادتان باشد؛ بازی از سیزن پس برخوردار نخواهد بود و خط داستانی بازی را از ابتدا تا انتها باید پیگیری کنید. نگرانی‌هایی در مورد افت گرافیک بازی وجود داشت که توسعه‌دهندگان آن را به طور کامل رد کردند و بازی به همان جذابیت گفته‌شده منتشر خواهد شد. اگر از طرفداران بازی هستید باید تا 20 آوریل برای تجربه آن منتظر بمانید.

منبع: Dualshockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.