Red Dead Redemption 2
یحیی رحیمی

انتشار Red Dead Redemption 2 بار دیگر تعویق خورد

یحیی رحیمی 13 بهمن 1396 بدون دیدگاه
1,204 بازدید

بسیاری فکر نمی‌کردند که یک کابوی خسته در دنیای وسترن آمریکا آن‌قدر طرفدار پیدا کند که بسیاری برای انتشار نسخه دومش، لحظه‌شماری کنند. اولین نسخه Red Dead Redemption از آن عنوان‌هایی بود که بسیاری را شیفته خود کرد و کمک شایانی به فروش Xbox 360 نمود. در طول این سال‌ها، بسیاری برای انتشار نسخه دوم تلاش کردند و بالاخره Rock Star مجاب شد که نسخه دوم را نیز بسازد.

اما این شرکت برای طرفداران خبرهای خوب و بدی دارد. خبر بد این است که انتشار بازی تا بهار 2018 به تعویق افتاده است و اما خبر خوب این است که Rockstar Games بالاخره تاریخ دقیقی برای انتشار بازی اعلام کرده است. طرفداران بازی Red Dead Redemption 2 بالاخره در تاریخ 26 اکتبر 2018، قادر به زین کردن اسب خود و راندن زیر طلوع آفتاب خواهند بود.

تاریخ اعلام‌شده با تاریخ قبلی، فاصله زیادی دارد و مانند همیشه دلیل آن را زمان بیشتر برای جمع‌وجور کردن بازی عنوان کرده‌اند. استدیو از هواداران معذرت‌خواهی کرده است و به عنوان معذرت‌خواهی چندین تصاویر با کیفیت از بازی منتشر کرده است که در زیر می‌توانید از آن لذت ببرید. Rockstar همچنین اعلام کرده است که جزئیات بیشتری را در طول هفته‌های آینده منتشر خواهد کرد.

تصاویری از محیط بازی :


اگر می‌خواهید در مورد بازی بیشتر بدانید؛ می‌توانید آخرین تریلر منتشر شده از بازی Red Dead Redemption 2 را تماشا کنید. گفتنی است که بازی برای هر دو کنسول PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.

منبع: Dualshockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.