Battlefield 1 - Turning Tides North Sea
یحیی رحیمی

بسته الحاقی Turning Tides North Sea برای Battlefield 1 منتشر شد

یحیی رحیمی 13 بهمن 1396 2 دیدگاه
1,013 بازدید

عنوان Battlefield 1 از زمان انتشار طرفداران زیادی پیداکرده است و با وجود پشتیبانی خوب EA، کاربران آن روز به روز در حال افزایش است. این بازی گرافیک مناسبی دارد و همچنین داستان‌های جذاب جنگ جهانی لذت دوچندانی به بازیکن می‌دهد. EA در ادامه پشتیبانی مناسب خود، DLC جدیدی برای PS4، Xbox One و کامپیوترهای شخصی منتشر کرده است که در ادامه به ویژگی‌های آن خواهیم پرداخت.

نام عنوان اصلی این بسته الحاقی North Sea نام دارد و همانند DLC های قبلی، بزرگ‌ترین ویژگی‌های آن مربوط به نقشه‌های جدید است. این بسته الحاقی دو نقشه جدید، یکی به نام Heligolard Bight به بازی اضافه می‌کند که نقشه دریایی جدیدی است و داستان نبرد Dreadnought را در خود پنهان کرده است. نقشه دوم Zeebrugge نام دارد که در بندر بلژیکی Bruge-Zeebrugge انجام می‌پذیرد و بازیکنان باید در کنار نیروی دریایی بریتانیا به سلطه آلمانی‌ها در آن منطقه پایان دهند.

بسته الحاقی North Sea علاوه بر نقشه‌های جدید، کشتی جدیدی به نام C-Class را به بازی اضافه می‌کند که توانایی پرتاب بمب و ضد هوایی زیادی دارد و همچنین قابلیت خود تعمیری توسط ملوانان را نیز به همراه دارد. بازیکنان قادر به پوشیدن لباس نیروی دریایی جدیدی به نام Royal خواهند بود و همچنین DICE نیز بهبودهای زیادی در گیم پلی تعبیه کرده است که لذت بازی را دوچندان می‌کند.

بسته الحاقی Turning Tides سومین DLC منتشرشده برای بازی است. موج اول انتشار به ماه دسامبر سال گذشته برمی‌گردد که نقشه‌های جدیدی همچون Cap Helles و Achi Baba را به بازی اضافه کرد. بازیکنانی که نسخه Premium را خریداری کرده‌اند می‌توانند؛ بدون پرداخت هزینه از این DLC ها لذت ببرند.

بسته الحاقی دیگر بازی Apocalypse نام دارد و قرار است در ماه فوریه منتشر شود. این DLC، پنج نقشه جدید را به بازی اضافه می‌کند راوی داستان 2 نبرد تاریخی ناخوشایند جنگ جهانی اول خواهد بود. این بسته الحاقی، مد جدیدی به نام Air Assault را به همراه وسایل نقلیه و سلاح‌های جدید به همراه دارد.

منبع: Gamespot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    rastegar

    مهمان

    با سلام

    این بسته را باید خرید یا با آپدیت به بازی اضافه می شود

    با تشکر

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به rastegar

      پشتیبانی

      اگر نسخه Revolution بازی رو داشته باشید به بازیتون اضافه میشه، در غیر اینصورت باید جداگانه خریداری بشه.