دانلود بازی Tales from the Borderlands برای PC,دانلود بازی Tales from the Borderlands برای کامپیوتر,سیستم مورد نیاز بازی Tales from the Borderlands
دانلود بازی Tales from the Borderlands برای PC,دانلود بازی Tales from the Borderlands برای کامپیوتر,سیستم مورد نیاز بازی Tales from the Borderlands پارسی گیم

دانلود بازی Tales from the Borderlands برای PC

پارسی گیم 17 خرداد 1395 1 دیدگاه
10,137 بازدید

دانلود بازی Tales from the Borderlands برای کامپیوتر

چند سالی است که بازار بازی‌های چند قسمتی داستان محور رونق گرفته است، از سال 2012 که استدیو Telltale با انتشار بازی The Walking Dead انقلابی در این حوزه ایجاد کرد تا به امروز شاهد بازی‌های چند قسمتی بسیاری بوده‌ایم. استدیو Telltale با انتشار این بازی ثابت کرد، برای ساخت یک بازی موفق نیاز به خرج‌های بسیار و گرافیک پر زرق و برق نیست، بلکه مهم‌ترین عامل موفقیت درون مایه اثر و میزان تأثیر گذاری‌اش بر رو گیمر است.Telltale Games تا کنون بازی‌های موفق بسیاری را با اقتباس از آثار مطرح دنیای سرگرمی چون Game of thrones و The Walking Dead ساخته است، اما این بار با ساخت بازی‌ای با محوریت داستانی بازی‌ای دیگر از استدیویی دیگر تعجب همگان را بر انگیخت. آخرین اثر این شرکت Tales from the Borderlands نام دارد، که اتفاقاً پس از انتشارش با بازخوردهای مثبتی نیز از سوی گیمر ها و منتقدین این حوزه روبرو شد.

اگر بخواهیم با خواننده‌های مقاله رو راست باشیم، باید بگوییم اکثر عناوین تل تیل از یک سبک و سطح گرافیکی برخوردارند، همین موضوع باعث می‌شود بیشتر محتوای بررسی به سمت و سوی داستان سرایی بازی کشیده شود. اما ما در این مقاله به بررسی جوانب فنی بازی نیز می‌پردازیم تا خواننده کاملاً متوجه شود چه اثری در مقابلش است.

یکی از خصیصه‌های اصلی سری بازی‌های بوردرلندز، نبود داستانی گیرا بود، و استدیو Gearbox همواره تمام تمرکزش را بر روی روند گیم پلی این سری از بازی‌ها می‌گذاشت، برای همین همکاری مشترک استدیو تل تیل که اتفاقاً به داستان بازی‌ها توجه بسیاری می‌کند با Gearbox برای بسیاری تعجب‌برانگیز واقع شد. در این بازی بر خلاف سری اصلی حتی از بسیاری از عناصر ابتدایی گیم پلی نیز خبری نیست و روند جلو روی بازی بیشتر بر روی داستان و صحنه‌های دراماتیک و سینمایی متمرکز است. اما اگر بخواهیم از دیدگاهی دیگر به این موضوع نگاه کنیم، تلاش یک ساله این استدیو برای ساخت این بازی بسیار موفقیت انگیز بوده است.

داستان نسخه‌های اصلی سری بوردرلندز در سیاره‌ای به نام پاندورا اتفاق می‌افتاد، جایی که ریشه منابع طبیعی‌اش توسط شرکت‌های بزرگ صنعتی خشک شده و مردم آن همگی دیوانه شده‌اند و برای بقا با یکدیگر می‌جنگند. محوریت اصلی بازی تل تیل نیز بر همین موضوع می‌چرخد، تل تیل در ارائه داستان این بازی بسیار موفق عمل کرده است، ترکیب عناصر طنز با یک داستان جدی نیز بر جذابیت بسیار آن افزوده است.
اگر تاکنون هیچ نسخه از سری اصلی بازی را تجربه نکرده‌اید، جای تأسفی وجود ندارد. Telltale تمام توان خود را به کار برده تا روایت داستانی بازی برای تازه کارها نیز جذابیت داشته باشد، البته مطمئناً داستان بازی برای کسانی که نسخه‌های پیشین را تجربه کرده‌اند شیرینی بیشتری خواهد داشت.

داستان این بازی، بر محوریت رستگاری می‌چرخد، داستان دو فرد را روایت می‌کند که قربانی محیط بی رحم زندگی‌شان شده‌اند، در ابتدا برای رسیدن به اهدافشان دست به هر کاری می‌زنند اما در نهایت از نظر فکری رشد کرده و خودخواهی‌شان را کنار می‌گذارند خوشبختانه همین موضوع تکامل ریس و فیونا دو شخصیت اصلی بازی، باعث شده است که هیچ‌گاه از انجام آن خسته نشوید و تمام تلاشتان را در رسیدن این دو فرد به تکامل فکری به کار بگیرید. از شخصیت‌های اصلی که بگذریم، کاراکتر های فرعی نیز به لطف وسواس بسیار تل تیل به داستان بازی عمق خوبی داده است. دیالوگ‌ها نیز که پایه داستان سرایی بازی به شمار می‌روند، همه و همه به خوبی هرچه تمام‌تر انتخاب شده‌اند و هیچ گاه نسبت به هیچ کدام بی تفاوتی نمی‌کنید، در واقع همین دیالوگ‌هاست که روند بازی را می‌سازد.

اما بر خلاف داستان سرایی فوق‌العاده، گرافیک تکنیکی آن طور که باید انتظاراتمان را بر آورده نکرده است، و تکستچر های بی کیفیت و انیمیشن‌های عتیقه مطمئناً شما را در طول بازی می‌رنجانند. البته در بخش گرافیک هنری تل تیل همان روند سری اصلی بوردرلندز را پیش گرفته است، محیط‌های بازی اکثراً رنگ بندی و طراحی‌های خاص خود را دارند و هیچ گاه از مشاهده آن‌ها خسته نمی‌شوید.

صداگذاری و موسیقی بازی نیز با وسواس بسیار سازندگان صورت گرفته است، بسیاری از موسیقی‌های متن بازی از سری اصلی بازی هستند و شنیدن آن‌ها برای باری دیگر مطمئناً تجربه‌ای لذت بخش برای دوست داران این سری خواهد بود. تل تیل تمام سعی خود را در جان بخشیدن به شخصیت‌ها کرده است، صدا پیشه‌های بزرگی چون تروی بیکر و لارا بیلی در تیم صدا پیشگی بازی حضور داشتند و همه آن‌ها به خوبی از عهده وظیفه‌شان بر آمده‌اند.

تل تیل با ارائه این عنوان باری دیگر تبحر خود را در ساخت بازی‌های اختصاصی نشان داد، این عنوان اگر هم بهترین اثر تل تیل نباشد، مطمئناً جز بهترین‌هایش است.

هم اکنون این بازی فوق‌العاده را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :


لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 8.3 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.3 از میانگین رای 4 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    JEROVIX

    مهمان

    سلام، میشه برای این بازی زیرنویس بزنید؟ اگه بزنید خیلی عالی میشه.

    پاسخ دهید