Batman Arkham Knight
یحیی رحیمی

استدیو توسعه‌دهنده Batman: Arkham در حال کار روی پروژه جدیدی است

یحیی رحیمی 11 بهمن 1396 بدون دیدگاه
868 بازدید

استدیو Rocksteady Games توسعه‌دهنده اختصاصی بازی‌های Batman است و بازی‌های خوبی همچون Batman: Arkham و Arkham City را توسعه داده است. آخرین نسخه بازی Arkham نام داشت که بر اساس کمیک‌های DC و شخصیت Batman بود. این نسخه فروش خوبی را شاهد بود و توانست سود خوبی عاید استدیو Rocksteady کند. این استدیو همچنین نسخه واقعیت مجازی بازی را به نام Batman: Arkham VR را در سال 2016 منتشر کرد که با استقبال خوبی مواجه نشد.

استدیو از آن موقع، عنوان دیگری را منتشر نکرده است و قطعاً باید در این مدت روی پروژه دیگری کار کرده باشد. به نظر می‌رسد استدیو در حال آماده‌سازی برای معرفی پروژه بعدی خود است زیرا که اکانت رسمی استدیو Rocksteady در توییتر، تصویری از محوطه استدیو با زیرنویس «آرامش قبل از طوفان» منتشر ساخته است که همه طرفداران بازی را به وجد آورده است. جالب‌تر آن است که Troy Baker، صداپیشه، نیز احتمالاً بخشی از این پروژه است زیرا که به فاصله بسیار کمی به توییت استدیو پاسخ داده است.

گفتنی است که استدیو این ماه آگهی‌های جذب زیادی برای بخش‌های انیمیشن، صدا، ایجاد شخصیت، طراحی بازی، کد نویسی و… منتشر کرده است و به نظر می‌رسد به‌شدت در حال پیگیری پروژه جدید خود است. البته هنوز معلوم نیست که آیا استدیو به دنبال توسعه نسخه جدیدی از Batman است یا خیر. شایعات زیادی پیرامون توییت Rocksteady گسترش‌یافته است و حتی بعضی خبر از توسعه Superman توسط این کمپانی می‌دهند. هر چه هست باید صبر کرد و منتظر خبرهای جدید باشیم.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.