Monster Hunter World
یحیی رحیمی

لیست پرفروش‌ترین بازی‌های این هفته انگلستان: Monster Hunter: World در صدر

یحیی رحیمی 10 بهمن 1396 بدون دیدگاه
1,454 بازدید

فهرست فروش فیزیکی بازی‌های ویدیوی این هفته انگلستان منتشر شد و بر اساس آن، بازی تازه منتشر یافته Monster Hunter: World با پشت سر گذاشتن Dragon Ball FighterZ به مقام اول دست پیدا کرد و دو عنوان Call of Duty: WWII و FIFA 18 که هفته‌های مدیدی در مقام اول و دوم قرار داشتند به رده‌های پایین‌تر سقوط کردند.

بر اساس گزارش Chart-Track، نسخه World بازی Monster Hunter رکورد بیشترین فروش در هفته اول را برای این عنوان شکسته است. همچنین بازی Dragon Ball FighterZ که در مقام دوم قرار دارد نیز فروش به‌مراتب بیشتری نسبت به نسخه قبلی خود به نام Dragon Ball Xenoverse داشته است. بازی The Inpatient که این هفته برای کنسول واقعیت مجازی پلی استیشن وی آر منتشرشده بود در رده 10 جدول فروش قرار دارد و همچنین عنوان Pokemon Crystal نیز که این هفته برای کنسول نینتندو باز انتشار یافت، جایگاه 12 را از آن خود کرد.

گفتنی است نسخه World بازی شکارچی هیولا کولاک کرده است و تحسین همگان را به دنبال داشته است. این نسخه پیشرفت زیادی را شاهد بوده است و می‌توان گفت که بزرگ‌ترین نسخه این فرانچایز جذاب است. Dragon Ball FighterZ نیز نمرات بسیار خوبی را دریافت کرده است و بازهم دل طرفداران خود را به دست آورده است. بازی در قسمت‌های مختلف پیشرفت زیادی داشته است و شاید بتوان گفت که بهترین بازی ژانر خود باشد.

در زیر می‌توانید فهرست 10 بازی پرفروش این هفته انگلستان را مشاهده کنید. البته از یاد نبرید که این داده‌ها تنها مربوط به فروش فیزیکی بازی‌ها است.

  1. Monster Hunter: World
  2. Dragon Ball FighterZ
  3. Call of Duty: WWII
  4. FIFA 18
  5. Grand Theft Auto V
  6. Mario Kart 8 Deluxe
  7. The Legend of Zelda: Breath of the Wild
  8. PlayerUnknown’s Battlegrounds
  9. Rocket League: Collectors Edition
  10. The Inpatient

منبع: Gamespot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.