Maiev Shadowsong
یحیی رحیمی

شخصیت Maiev Shadowsong به بازی Heroes of the Storm‌ اضافه شد

یحیی رحیمی 9 بهمن 1396 بدون دیدگاه
778 بازدید

Heroes of the Storm‌ نام بازی آنلاین و چندنفره کمپانی Blizzard است که تمام شخصیت‌های بازی‌های دیگر این کمپانی همچون Warcraft، Startreck و… را به همراه دارد. بلیزارد شخصیت‌های زیادی را در طول سال گذشته به بازی اضافه کرده است و حال با انتشار تریلر جدید بازی، کاراکتر Maiev Shadowsong از بازی Warcraft 3 را نیز به جمع دیگر Hero های بازی افزوده است.

این شخصیت جدید به‌عنوان قاتلی اسب‌سوار به بازی اضافه می‌شود که توانایی دور ماندن از دشمنان و همچنین جلوگیری از فرار آن‌ها را دارد. یکی از ویژگی‌های او که Vault of the Wardens نام دارد به او اجازه می‌دهد تا به بالا بپرد و از حمله دشمنان به دور بماند. اگر از این ویژگی به‌موقع استفاده کنید، می‌توانید از شر قدرت‌های خاص دشمنان در امان بمانید.

همچنین چاقوهای مخصوصی برای آن تدارک دیده‌شده است که می‌تواند صدمات جدی به بازیکن مقابل وارد کند و اگر این چاقوها به دو Hero دشمن اصابت کند، نیرو خاصی در آن ذخیره می‌شود که می‌تواند بازیکنان را به‌راحتی از پا درآورد. ویژگی دیگر آن Umbral Bind است که حملات ساده او را به حملاتی مهلک تبدیل می‌کند به این صورت که اگر حریف تلاش به فرار کند، به عقب بر خواهد گشت و صدمه جدی خواهد خورد.

منبع: Dualshockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.