Tom Clancys Rainbow Six Siege
یحیی رحیمی

پای Loot Box ها به بازی Rainbow Six Siege نیز باز شد

یحیی رحیمی 8 بهمن 1396 بدون دیدگاه
875 بازدید

مدت زیادی است از انتشار شوتر محبوب یوبی‌سافت یعنی Tom Clancy’s Rainbow Six Siege می‌گذرد و این کمپانی خوش‌نام فرانسوی هنوز هم به پشتیبانی خوب خود از این بازی ادامه داده است. حال یوبی‌سافت در نظر دارد رخداد جدیدی به نام Outbreak را بهار امسال به مدت 4 هفته برگزار کند که به این منظور Loot Box های مخصوصی را طراحی کرده و نام آن‌ها را بسته‌های Outbreak گذاشته است.

یوبی‌سافت در طراحی این پک‌ها خساست به خرج نداده است و اگر 50 بسته از آن‌ها را دریافت کنید، 50 آیتم خاص و به قول خودش کهکشانی را به جیب خواهید زد. اگر فردی بخواهد تمام این آیتم‌ها را به دست آورد باید یا 15000 R6 Credit داشته باشد یا اینکه آن‌ها را به قیمت 115 دلار خریداری کند. همچنین Ubisoft تصمیم گرفته است تا نسخه استاندارد بازی باقیمت 40 دلار را از بازار جمع‌آوری کند و تنها نسخه Advanced را باقیمت 60 دلار عرضه کند؛ که البته به همراه 10 عدد از این بسته‌های Outbreak خواهد بود.

همچنین یوبی‌سافت در اکانت توییتر بازی Rainbow Six Siege نوید از عرضه این بازی برای PS4 Pro و Xbox One X داده است که هنوز تاریخ انتشار این نسخه‌ها مشخص نشده است. گفتنی است که یوبی‌سافت هفته پیش نیز Loot Box ها را به بازی Ghost Recon Wildlands اضافه کرد.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.