Death Stranding
یحیی رحیمی

بازی Death Stranding محتوایی فراتر از کشتن و برنده شدن دارد

یحیی رحیمی 7 بهمن 1396 بدون دیدگاه
999 بازدید

Norman Reedus بازیگر اصلی، بازی Death Stranding اطلاعات جدیدی از این بازی در گفتگو با پادکست B&H مطرح کرده است که برای طرفداران بازی جذاب خواهد بود. بر اساس گفته‌های وی، محتوای بازی هوش از سر آدم می‌برد و بازی تنها به کشتن و برنده شدن بسنده نمی‌کند.

او باور دارد که بازی فراتر از زمان خودش است و حتی المان‌هایی از شبکه‌های اجتماعی نیز در آن استفاده‌شده است. بازی Death Stranding با نقش‌آفرینی بازیگران معروفی همچون Norman Reedus و Mads Mikkelson پیش می‌رود و داستان بازی بسیار جذاب به نظر می‌رسد.

Norman Reedus در این پادکست عنوان کرد که:

Norman Reedusمحتوا بازی هوش از سر آدم می‌برد و تنها وابسته به کشتن و برنده شدن نیست. بازی حال متصل کردن دارد و از زمان خود جلوتر است و همچنین المان‌هایی از شبکه‌های اجتماعی نیز در آن به‌کاربرده شده است. ایده بازی به این صورت است که شما ارتباط خود را از نظر فیزیکی با مردم از دست می‌دهید و داستان بازی بعد از به دست آوردن ارتباط فیزیکی شروع می‌شود. فوق‌العاده است.

اظهارات Norman Reedus اطلاعات زیادی را در مورد بازی به ما نمی‌دهد اما نوید از بازی جذاب می‌دهد. بر اساس گفته‌های Hideo Kojima بازی دارای هر دو بعد فیزیکی و عاطفی است. حدس و گمان‌های زیادی پیرامون بازی وجود دارد. انتظار می‌رود که تاریخ انتشار بازی در ادامه سال جاری میلادی باشد اما بر اساس گفته‌های کوجیما، هنوز زمان زیادی تا انتشار آن فاصله‌داریم و البته روند توسعه بازی خوب پیش می‌رود و توسعه‌دهندگان به‌سرعت در حال کار بر روی آن هستند.

منبع: Gamepur

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.