Paragon
یحیی رحیمی

استدیو Epic Games به پشتیبانی از بازی Paragon پایان داد

یحیی رحیمی 7 بهمن 1396 بدون دیدگاه
1,174 بازدید

استدیو Epic Games در تصمیمی ناراحت‌کننده پشتیبانی از بازی Paragon چندنفره مخصوص PS4 و کامپیوترهای شخصی را قطع کرده است. این کمپانی بعد از رسیدن به این نتیجه که هیچ راهی برای ادامه خوب پشتیبانی در آینده وجود ندارد؛ تصمیم به پایان دادن به بازی در تاریخ 26 آوریل گرفته است.

کمپانی سازنده چند هفته پیش بیانیه‌ای منتشر کرد که روند پشتیبانی و انتشار محتواهای جدید کند خواهد شد و بخش بزرگی از تیم بازی Paragon برای پشتیبانی از عنوان موفق Fortnite جابه‌جاشده‌اند. خبر بسیار ناراحت‌کننده‌ای برای بازیکنان بود. البته بازی طرفداران زیادی هم نداشت و هنوز کارهای زیادی برای شناخته شدن بازی لازم بود که انجام بگیرد. توسعه‌دهندگان قول جبران داده‌اند و قرار است پول افرادی که آیتم‌ها و محتواهای داخل بازی را خریداری کرده‌اند پس داده شود.

تیم طراحی بازی Paragon بیانیه‌ای به‌طور رسمی روی وب‌سایت خود منتشر کرده‌اند که به شرح زیر است:

ما از هر مقدار زمان و هزینه که صرف Paragon کرده‌اید ممنون هستیم. ایده‌های جالبی برای ادامه بازی دریافت کرده‌ایم و باور داریم که انتشار پیشنهادهای مناسب یکی دیگر از مزیت‌های این جامعه بازی است. بعد از مشورت‌ها و همچنین بحث‌های داخلی زیاد، به آن رسیدیم که راه مناسبی برای گسترش این بازی و رسیدن به تعداد بازیکنان مناسب وجود ندارد. ما به‌اندازه کافی برای این بازی تلاش نکردیم و باوجود زحمات بسیار شما را ناامید کرده‌ایم و از این بابت عذر می‌خواهیم.

بازیکنانی که مایل به دریافت هزینه‌های خرج شده خود هستند، لازم است به وب‌سایت بازی مراجعه کنند و دستورات آن را پیگیری کنند. گفتنی است که بازی تا تاریخ 26 آوریل در دسترس بازیکنان خواهد بود. 26 آوریل همان روزی است که نسخه بتا بازی برای تست منتشرشده بود. نظر شما چیست؟

منبع: Attackofthefanboy

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.