Assassin's Creed Chronicles India
یحیی رحیمی

بازی‌های رایگان ماه فوریه اشتراک Gold برای دارندگان Xbox One و Xbox 360 اعلام شد

یحیی رحیمی 6 بهمن 1396 بدون دیدگاه
986 بازدید

ماه ژانویه میلادی به‌سرعت در حال تمام شدن است و این به معنی در دسترس بودن بازی‌های رایگان جدید برای دارندگان اشتراک طلایی Xbox است. مایکروسافت لیست بازی‌های رایگان ماه فوریه را منتشر کرده است و اگر از مشترکین این سرویس هستید در طول ماه می‌توانید این بازی‌ها را رایگان دانلود کنید.

مایکروسافت همانند همیشه 4 بازی را لیست کرده است که البته بین هر دو پلتفرم مشترک است. دارندگان کنسول جدیدتر، شوتر اول‌شخص Shadow Warrior را می‌توانند به‌رایگان بازی کنند و همچنین از 16 فوریه، Assassin’s Creed Chronicles: India برای مشترکین سرویس طلایی Xbox در دسترس خواهد بود. البته از یاد نبرید که این بازی تا 15 مارس برای دانلود در دسترس است.

برای Xbox 360 اما بازی مسابقه‌ای Split/Second برای نیمه اول ماه در دسترس خواهد بود و 16 فوریه جای خود را به بازی قدیمی و خاطره‌انگیز Crazy Taxi می‌دهد که البته تا 28 فوریه برای دانلود در دسترس است. این دو بازی از ویژگی Backwards Compatibility پشتیبانی می‌کنند و درنتیجه روی Xbox One نیز می‌توانید آن‌ها را تجربه کنید.

بازی‌های رایگان ماه فوریه Xbox One و Xbox 360

Xbox One

  • Shadow Warrior — February 1-28
  • Assassin’s Creed Chronicles: India — February 16-March 15

Xbox 360

  • Split/Second — February 1-15
  • Crazy Taxi — February 16-28

افرادی که از اشتراک طلایی Xbox استفاده می‌کنند تا 31 ژانویه فرصت دارند که بازی‌های این ماه را دانلود کنند. بازی‌های ماه ژانویه عناوین The Incredible Adventures of Van Helsing III, Army of Two و Zombi بودند. به خاطر داشته باشید که تنها چند روز برای بهره از تخفیف‌های این ماه که شامل بازی‌های Star Wars Battlefront II، Divinity، Original Sin Enhanced Edition، Battlefield 1 Revolution می‌شود زمان‌دارید.

منبع: Gamespot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.