The Avengers Project
یحیی رحیمی

سازندگان بازی جدید Avengers از پیشرفت فوق‌العاده ساخت بازی ابراز رضایت کردند

یحیی رحیمی 5 بهمن 1396 بدون دیدگاه
1,137 بازدید

استدیو Crystal Dynamics در حال آماده‌سازی خود برای پروژه‌هایی همچون Avengers و نسخه‌ای دیگر از Tomb Raider است. استدیو این ماه، 15 توسعه‌دهنده را به خدمت گرفته است در بین آن‌ها افرادی از استدیوهای Naughty Dog و Visceral Games دیده می‌شود.

بر اساس شایعات، Shaun Esvayg، کارگردان خلاق و نویسنده عنوان Uncharted: The Lost Legace حال مسئولیت کارگردان خلاقیت پروژه Avengers را برعهده‌گرفته است. به‌علاوه آن، استدیو Crystal Dynamics، کهنه‌کار EA به نام Stephen Barry را به عنوان کارگردان تولید این عنوان در نظر گرفته است. Barry مدیر بخش توسعه Visceral بوده است و عنوانی همچون Dead Space را در کارنامه کار خود دارد.

The Avengers Project

Scot Amos، معاون مدیر استدیو Crystal Dynamics در مورد روند ساخت این بازی گفت:

ما متعهدیم که تجربه فوق‌العاده، کامل و ارجینالی از Avengers را منتشر کنیم؛ و این به این معناست که ما همیشه به دنبال توسعه‌دهنده‌های فوق‌العاده‌ای برای اضافه کردن به کلاس استدیو خود هستیم.

نام و نشان تعدادی از توسعه‌دهنده‌هایی که به استدیو پیوسته‌اند مشخص نیست اما بر اساس گفته‌ها، افرادی از تیم طراحی و توسعه بازی‌های Star Wars: Battlefront و Batman: Arkham Origins دیده می‌شود. بر اساس گفته‌های مشاور مدیر استدیو، Ron Rosenberg، روند ساخت بازی به طور شگفت‌انگیزی در حال پیشرفت است و در حال سخت عنوانی هستند که تمام طرفداران Marvel نسبت به آن احساس غرور کنند. وی دراین‌باره گفت:

تجربه عالی آن‌ها فرصت بزرگی را به ما می‌دهد که اهداف بزرگی که برای بازی در نظر گرفته‌ایم را به سرانجام برسانیم. اضافه شدن این افراد که دقیقاً مناسب کار هستند و به‌خوبی در شرکت جای گرفته‌اند بسیار درخشان است.

گفتنی است که 2 استدیو Crystal Dynamics و Eidos Montreal در حال کار روی این عنوان هستند. Square Enix، مالک Crystal Dynamics و Eidos قراردادی چندجانبه با کمپانی Marvel امضا کرده‌اند که پروژه Avengers اولین محصول این همکاری است. تریلر بازی چکش Thor، سپر Capitan America دست Iron Man را نشان می‌دهد؛ و احتمالاً در کنار هم برای نجات دنیا تلاش خواهند کرد و این کاری است که خوب از عهده آن برمی‌آیند.

Square Enix قبلاً پروژه Avengers را بازی برای تمام افراد سراسر دنیا خوانده بود که دارای تمام شخصیت‌ها، محیط و لحظات به‌یادماندنی این فرانچایز محبوب است و همچنین دارای داستان واقعی و اورجینال خواهد بود که بازیکنان تا سال‌ها می‌توانند آن را بازی کنند.

گفته می‌شود که ساخت Tomb Raider جدید نیز تائید شده است ولی هنوز نمی‌دانیم که آیا این همان نسخه Shadow of the Tomb Raider خواهد بود یا خیر. همچنین واضح نیست که چه تعدادی از به خدمت گرفته‌ای استدیو در حال کار روی این بازی هستند.

منبع: Gamespot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.