Destiny 2
یحیی رحیمی

تحلیل‌گر وال استریت: Destiny 2 در حال دست‌وپا زدن است

یحیی رحیمی 5 بهمن 1396 بدون دیدگاه
584 بازدید

Destiny 2 از زمان انتشار در سپتامبر سال قبل روزهای خوبی را به سر نبرده است و بر اساس تحلیل‌گر Wall Street، بازی در حال دست‌وپا زدن است و آن‌چنان‌که باید جایگاه خود را پیدا نکرده است و به لطف انتخاب‌های ناشیانه، بازیکنان کم‌کم در حال ترک این شوتر خوش‌نام هستند.

یکی از نویسنده‌های CNBC قبلاً عنوان کرده بود که Destiny انتخاب خوبی برای مشتریان نیست؛ و فروش بازی در تعطیلات سال نو میلادی رضایت‌بخش نیست. این در حالی است که Activsion با نسخه جدید Call of Duty توانسته رضایت همگان را به خود جلب کند.

درحالی‌که Call of Duty: WWII تعطیلات خوبی را به سر برده است اما Destiny 2 در حال دست‌وپا زدن است و تعداد بازیکنانش در حال افت است. تحلیل‌گر Wall Street دلیل افت بازی را نسبت به نسخه 2014 خود، عدم ارتباط مناسب با طرفداران و جامعه بازی برای رفع اشکالات است و روند پاسخگویی به طرفداران ناامیدکننده بوده است.

وی همچنین جدال بین طرفداران بر سر خریدهای درون بازی و ریز تراکنش‌ها را نیز دلیل دیگر افت بازی شمرده است و Star Wars Battlefront II نیز با این مشکل دست‌وپنجه نرم می‌کند. وی همچنین تصمیمات گرفته‌شده در نسخه دوم را با نسخه اول زیاد متفاوت نمی‌بیند و در بعضی موارد همان اشتباهات نسخه اول را تکرار کرده‌اند. البته نباید از خاطر ببریم که بعضی اجزا بازی نسبت به سری اول بی‌روح و بی‌هویت شده‌اند.

او همچنین باور دارد که استدیو بازی‌سازی می‌تواند مشکلات را تا سال آینده رفع کند اما با روندی که توسعه‌دهندگان پیش‌گرفته‌اند بعید به نظر می‌رسد. با همه این گفته‌ها، Destiny 2 عنوانی تأثیرگذار و جذاب است و ارزش یک‌بار بازی کردن را دارد؛ و استدیو Bungie نیز در حال آماده‌سازی خود برای انتشار آپدیت و برطرف سازی اشکالات بازی است.

منبع: Videogamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.