Sea Of Thieves
یحیی رحیمی

نسخه Beta بازی Sea Of Thieves برای Xbox One و PC منتشر شد

یحیی رحیمی 4 بهمن 1396 بدون دیدگاه
1,108 بازدید

مایکروسافت مدتی است مشغول به ساخت عنوان اختصاصی برای کنسول Xbox One و PC به نام Sea of Thieves است. بازی در مورد دزدان دریایی و داستان‌های پیرامون آن‌ها است و برای افرادی که به دریا علاقه دارند می‌تواند تواند جالب باشد. مایکروسافت اما امروز نسخه بتا بازی را برای تعدادی از افراد مشخص منتشر کرده است.

نسخه اولیه و آلفا بازی در ماه دسامبر سال قبل منتشر یافت و تنها افرادی که در برنامه Insider شرکت داشتند و بازی را پیش‌خرید کرده‌اند می‌توانستند آن را تجربه کنند و حال مایکروسافت همین رویه را برای نسخه بتا نیز ادامه داده است. اگر بازی را از قبل رزرو کرده‌اید باید کد دریافتی بازی را قبل از نصب نسخه بتا وارد کنید. گفته می‌شود که حجم نسخه بتا 7.45 گیگابایت است و می‌توانید راهنمایی‌های بیشتر برای نصب بازی را اینجا ببینید.

استدیو سازنده بازی چیزی در مورد آن نگفته است و معلوم نیست که بازیکنان باید انتظار چه چیزی را از نسخه بتا بکشند و تنها به گفتن اینکه نسخه بتا جزوی از بازی اصلی نیست و تنها می‌توانید توانید مزه زندگی یک دزد دریایی را بچشید بسنده کرده است. بازی در تاریخ 20 مارس برای Xbox One و کامپیوترهای شخصی منتشر می‌شود شود و همچنین اولین عنوانی است که برای سرویس Xbox Game Pass در دسترس خواهد بود. مایکروسافت همچنین یک نسخه زیبا از دسته کنترل با تم بازی Sea of Thieves را طراحی کرده است که با یک DLC همراه خواهد بود.

منبع: Gamespot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.