PS4 Pro
یحیی رحیمی

عده‌ای مدساز موفق به اجرا بازی‌های PS2 روی PS4 شدند

یحیی رحیمی 3 بهمن 1396 بدون دیدگاه
1,573 بازدید

پلی‌استیشن 2 یکی از خاطره‌انگیزترین کنسول‌های سونی است و عنوان‌های موفقی همچون GOD Of War 1 و 2 را به خود دیده است. PS4 نیز راه همین کنسول را ادامه داده و تجربه جذاب و سرگرم‌کننده آن روزبه‌روز شگفت‌انگیزتر می‌شود. حال با امکان جدیدی که هکرها به وجود آورده‌اند؛ شاید بتوان در کنار بازی‌های PS4، گیم های خاطره‌انگیز PS2 را نیز تجربه کرد.

در طی ماه‌های گذشته، هکرها و مدسازها به جستجو در آپدیت‌های نرم‌افزاری PS4 مشغول بوده‌اند تا بتوانند بدون خریداری یک بازی آن را تجربه کنند. این عمل به کمک نرم‌افزار PS4HEN و دیگر نرم‌افزارهای مدسازی انجام گرفته است که اجازه می‌دهد تا بازی‌های بک آپ شده را بدون کنترل‌های خاص سونی اجرا کنید. این روش هنوز در مراحل اولیه خود قرار دارد و باوجود منتشر سازی آپدیت‌های نرم‌افزاری سونی، شاید این روش دیگر به درد نخورد.

PS2

Elotrolado خبر از یک ابزار جذاب ساخته‌شده توسط Cfwprophet را داده است که به کاربران اجازه می‌دهد تا بازی‌های PS2 را روی PS4 بک آپ بگیرند و اجرا کنند. این ابزار که PS2 Pub Gen نام دارد حاصل تلاش مد ساز دیگری به نام flatz است که موفق به اجرای کامل بازی‌های بک آپ شده روی PS4 شده است. Flatz در اکانت توییتر خود عنوان کرده است که توانسته دو بازی Shinobi و Klonoa 2 را روی PS4 اجرا کند.

بر اساس گفته‌های این فرد، وی نتوانسته که Klonoa 2 را روی PS3 اجرا کند و این قدرت شبیه‌ساز PS2 و PS4 را نشان می‌دهد. در حال حاضر این ابزار روزهای اولیه خود را سپری می‌کند اما از نظر تئوری، شبیه‌ساز باید توانایی اجرای تمام بازی‌های PS2 که با روش flatz بک آپ گیری می‌شوند را داشته باشد. البته باید خاطرنشان کرد که این کار برخلاف قوانین پشتیبانی سونی است و عواقب انجام این کار بر عهده خودتان است.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.