Silent Hills P.T.
یحیی رحیمی

دمو بازی Silent Hills P.T با بازسازی توسط هواداران برای پلتفرم PC منتشر خواهد شد

یحیی رحیمی 3 بهمن 1396 3 دیدگاه
2,834 بازدید

نسخه دمو بازی Silent Hills P.T هنگام انتشار برای کنسول پلی‌استیشن در سال 2014 بازخوردهای بسیار مناسبی از سوی طرفداران داشت اما ساخت بازی در سال 2015 لغو و بازی از فروشگاه پلی‌استیشن نیز حذف شد. البته تعدادی از گیمرهای PS4 هنوز نسخه دمو را در کنسول خود دارند که با حذف این بازی، هیچ راهی برای نصب و دانلود این بازی به کنسول شما نیست.

حال امید برای زنده کردن این بازی از بین نرفته است و عده‌ای از طرفداران در حال بازسازی آن به‌منظور انتشار برای رایانه های شخصی هستند. SmoggyChips نام گروه مدسازی است که پیشبرد این پروژه را بر عهده دارد. این گروه برای بازسازی این بازی، از موتور Unreal Engine 4 استفاده می‌کنند؛ که دقیقاً همان تجربه بازی روی PS4 را به گیمر القا خواهد کرد. بخش بزرگی از کار هنوز در حال انجام است و این گروه امید دارد که مراحل جدیدی را در آینده به بازی اضافه کند.

 

برای آگاهی بیشتر می‌توانید گیم پلی بازی را مشاهده کنید یا اینکه خودتان با دانلود آن، این نسخه را امتحان کنید. کونامی بعد از لغو بازی کاملاً در مورد وقایع حول Silent Hills و نسخه P.T ساکت بوده است و درنتیجه این پروژه می‌تواند تواند قدم بزرگی برای این عنوان باشد.

منبع: Twinfinite

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    alireza

    مهمان

    چهار سال گدشته هیچ خبری نیست؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به alireza

      پشتیبانی

      سلام
      فعلا هیچ

  • Avatar

    حسین

    مهمان

    پس کی منتشر میشه این دمو

    پاسخ دهید