Sea of Thieves
پارسی گیم

نسخه ی بتای بازی Sea of Thieves در تاریخ 24 ژانویه عرضه خواهد شد

پارسی گیم 20 دی 1396 بدون دیدگاه
851 بازدید

شرکت بازی سازی Rare سازنده‌ی بازی Sea of Thieves، از انتشار نسخه‌ی بتای این عنوان در تاریخ 24 تا 29 ژانویه خبر داد. همچنین اگر تا یک دسامبر 2017 این بازی را پیش‌خرید کرده باشید، به شما دسترسی به این بتا هم داده می‌شود. تا به الان اطلاعات کمی از محتوای بتای این عنوان منتشرشده، با این حال شرکت Rare خاطر نشان کرد که تجربه‌ی این بازی “طعم واقعی زندگی دزدان دریایی” است.

بتای بازی Sea of Thieves، حجم نامشخصی دارد که احتمالاً تا قبل از عرضه و در خبرهای جدیدتر اعلام می‌شود. برای کسانی که نسخه‌ی دیجیتالی این عنوان را در Xbox One پیش‌خرید کرده‌اند، 24 ساعت قبل از عرضه‌ی بتا، بازی در library کنسول آن‌ها قرار می‌گیرد.

نسخه‌ی کامل این بازی در تاریخ 20 مارس برای پلتفرم‌های Xbox One و ویندوز 10(pc)، منتشر می‌شود. همچنین گیمر ها با خرید کنترلر Xbox One با تم مخصوص Sea of Thieves، می‌توانند به DLC ست لباس Ferryman دسترسی پیدا کنند. علاوه بر این بسته‌ی الحاقی، مایکروسافت 14 روز اکانت Xbox Live Gold و Xbox Game Pass به صورت رایگان در اختیارتان قرار خواهد داد. لازم به ذکر است که این کنترلر ها 6 فوریه منتشر می‌شود.

منبع: Gameinformer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.