Fortnite
دانلود بازی Fortnite برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Fortnite برای PC

پارسی گیم 9 بهمن 1402 4,124 دیدگاه
1,871,224 بازدید

دانلود بازی فورتنایت برای کامپیوتر

یکی از سبک‌هایی که با ظهورش، صنعت بازی‌های ویدیویی را دستخوش تغییرات جدی کرد، سبک بتل رویال بود. بازیکنان در این سبک از بازی‌ها، به‌صورت انفرادی یا تیمی در نقشه‌ای وسیع رها می‌شدند و پس از پیدا کردن تجهیزات و سلاح مناسب، با یکدیگر به مبارزه می‌پرداختند. در نهایت تیم یا شخصی که تمامی افراد دیگر را شکست می‌داد، پیروز میدان معرفی می‌شد. عناوین زیادی سوار بر این موج محبوبیت شدند که یکی از آن‌ها بازی Fortnite یا فورتنایت از استودیو Epic Games بود.

فورتنایت، تغییر یک ایده شکست‌خورده

بازی فورتنایت در ابتدا تنها یک بازی سوم شخص ماجراجویانه بود که کاربران باید در آن با جستجو در محیط بازی و جمع‌آوری آیتم‌های مختلف در بازی پیشرفت می‌کردند و به نبرد با زامبی‌ها می‌پرداختند. استودیو Epic Games پس از ناموفق بودن این بازی، تصمیم گرفت تغییراتی جدی در آن ایجاد کند. در قدم اول بخش داستانی بازی به‌طور کامل حذف شد و تمامی تمرکز تیم سازنده به سمت بخش آنلاین رفت. از آنجا که ترند جهانی بتل رویال‌ها موضوعی داغ در آن دوران بود، Epic Games نیز در تصمیمی هوشمندانه بازی خودش را با عناصر بتل رویال تلفیق کرد تا به‌سرعت به یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین بازی‌های آنلاین تبدیل شود. امروزه بیشترین تعداد بازیکن آنلاین را می‌توانید در بازی Fortnite پیدا کنید، بازی‌ای که با چند تغییر اساسی، از فرش به عرش رسید!

فورتنایتآموزش رفع تحریم بازی Fortnite

اصول کلاسیک سبک بتل رویال در کنار عناصر جدید

گیم پلی بازی Fortnite تمامی اصول و قواعد سبک بتل رویال را رعایت می‌کند. شما در کنار سایر بازیکنان در نقشه‌ای وسیع رها می‌شوید و برای پیدا کردن سلاح و تجهیزات گشت‌وگذار می‌کنید تا در نهایت یکدیگر را قتل‌عام کرده و آخرین فرد زنده در نقشه شوید. فراموش نکنید که زمان شما هم محدود است و دایره‌ای به‌تدریج دسترسی به نقاط نقشه را محدود می‌کند تا همه به سمت مشخصی حرکت کنند. تنوع سلاح‌ها و تجهیزات در بازی Fortnite بسیار بالا بوده و مقدار قدرت آن‌ها با رنگ‌هایی مشابه با عناوین نقش‌آفرینی مشخص می‌شود. به ترتیب قدرت و کمیاب بودن، سلاح‌ها و تجهیزات با رنگ‌های سبز(عادی)، آبی(کمیاب)، بنفش(ویژه) و طلایی(افسانه‌ای) طبقه‌بندی می‌شوند و کلاس‌های مختلفی نیز برای آن‌ها وجود دارد. انواع شاتگان، تک‌تیرانداز و مسلسل‌های امروزی و آینده‌گرایانه را می‌توانید در بازی فورتنایت پیدا کرده و از شلیک کردن با آن‌ها لذت ببرید.

مهم‌ترین نکته‌ای که بازی فورتنایت را از سایر عناوین بتل رویال متمایز می‌کند، عناصر جدیدی است که توسط سازندگان داخل گیم پلی پیاده‌سازی شده است. در ادامه برخی از این ویژگی‌ها را بررسی می‌کنیم:

  1. امکان تخریب بسیاری از اشیاء و ساختمان‌ها و به دست آوردن منابع اولیه مانند چوب، آجر، فولاد.
  2. امکان ساخت‌وساز دیوار، پله و سقف به‌صورت لحظه‌ای که عمق گیم پلی را بسیار بالا برده است.
  3. گرافیک کارتونی و زیبایی که از خشونت بازی کاسته و آن را برای طیف گسترده‌ای سنین مناسب می‌کند.
  4. سرعت بالای مبارزات و کوتاه بودن هر راند نسبت به سایر بتل رویال‌ها

هر کدام از این ویژگی‌ها باعث تمایز بازی فورتنایت به شکل خوبی شده‌اند. ساخت‌وساز دیوار میان یک تیراندازی، می‌تواند نبرد را به نفع شما تغییر دهد. در لحظات نهایی هر راند که دایره محدودیت نقشه بسیار کوچک شده، ساخت برج‌های کوچک و مرتفع شاید برگ برنده شما باشد. مشاهده این لحظه‌های جذاب به لطف عمق بالای گیم پلی بازی Fortinte میسر شده است. از آنجا که بازی خشونت کمی دارد، بازیکنان کم سن و سال‌تر هم می‌توانند از تجربه بازی لذت ببرند و بتل رویال را به دور از خشونت‌ها و خون و خونریزی‌های سایر عناوین تجربه کنند.

آپدیت های متعدد و محتوای تازه در بازی فورتنایت 

شخصیت کریتوس در بازی فورتنایت

از دیگر ویژگی‌های بازی Fortinte می‌توان به محتوای به‌روز و تازه دائمی آن اشاره کرد. سازندگان در استودیو Epic Games به‌خوبی می‌دانند که چگونه طرفداران خود را حفظ کنند. محتوای فصلی بازی در بازه‌های مشخص تغییر می‌کند، رویدادهایی به مناسبت‌های مختلف مثل هالووین، کریسمس و سایر جشن‌ها داخل بازی برگزار می‌شود، آیتم‌ها و سلاح‌های جدیدی به بازی اضافه می‌شوند که برخی دائمی هستند و برخی برای مدت محدود در دسترس قرار می‌گیرند. اگر بخواهیم  تعدادی از رویدادهای بزرگ بازی Fortnite را نام ببریم، به حالتی که بازیکنان می‌توانستند در قالب شخصیت Thanos بازی کنند و همچنین کنسرت خواننده محبوب، آریانا گراند داخل محیط بازی می‌توان اشاره کرد. علاوه بر این انتشار دائمی اسکین‌های مختلف برای سلاح‌ها، کاراکترها و… از دیگر به‌روزرسانی‌های جذاب بازی Fortnite است. سازندگان با خرید لایسنس شخصیت‌های محبوب صنعت بازی‌های ویدیویی، آن‌ها را به‌صورت تدریجی وارد بازی می‌کنند تا طرفداران همه ژانرها را از این طریق به سمت Fortnite جذب کنند، هرچند شاید رقصیدن Kratos از بازی God of War در Fortnite به مذاق طرفدارانش خوش نیاید!

گرافیک زیبا و چشم‌نواز

Fortnite علاوه بر گیم پلی جذاب و اعتیادآور دارای گرافیک چشم‌نواز و دست داشتنی نیز هست. بااینکه گرافیک فنی بازی به‌صورت کارتونی و انیمیشنی طراحی‌شده اما واکنش‌های شخصیت‌ها و گرافیک هنری بازی آن‌قدر زیبا کارشده‌اند که شمارا مجذوب خود می‌کنند. به‌تازگی پشتیبانی از فناوری‌های جدید گرافیکی مانند DLSS و Ray Tracing نیز به بازی اضافه شده تا محیط‌ها، بافت‌ها و نورپردازی‌ها زیباتر از قبل شده و در کنار تمامی این موارد، بازی روان و بدون مشکل ایجاد شود.همانطور که قبلا اشاره شد، سبک گرافیکی بازی آن را برای تجربه بازیکنان با سنین پایین‌تر نیز مناسب کرده است.

آمادگی برای تجربه‌ای هیجان‌انگیز در سبک بتل رویال

اگر شما از تازه‌واردان بازی Fortnite هستید، پیشنهاد می‌کنیم قبل از شروع این بازی سری مقاله‌ی  آموزش و راهنمای بازی Fortnite را مطالعه کنید تا یک‌قدم به پیروزی‌های متوالی در این بازی نزدیک شوید. اکثر این آموزش‌ها به درد افراد مبتدی می‌خورد اما شاید برخی از آن‌ها برای بازیکنانی که مدت زیادی مشغول تجربه کردن بازی فورتنایت هستند هم کارآمد باشد. پیروزی در بازی نیازمند یادگیری تکنیک‌های مختلفی است و ما بهترین آموزش‌ها را برای شما آماده کرده‌ایم تا یک سر و گردن از دوستانتان بالاتر بازی کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های پابجی و کالاف دیوتی وارزون را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی فورتنایت با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

توجه: این بازی به دلیل ماهیت آنلاین، دارای فایل کرک نمی باشد و برای اجرای آن باید نسخه های رسمی و اورجینال بازی را نصب کنید. این بازی رایگان است و باید به سایت سازنده مراجعه و ثبت نام نمایید.

حجم این بازی به دلیل ماهیت تماماً آنلاین و آپدیت های پی در پی مدام در حال تغییر و افزایش است، لذا ممکن است فایلی که امروز دانلود کردید، بعد از نصب نیاز به آپدیت داشته باشد که امری طبیعی در این بازی خواهد بود. مورد دیگر اینکه چون شناسایی فایل بکاپ این بازی به لانچر اپیک گیمز کمی سخت است، در اغلب موارد کاربران مراحل نصب را درست و دقیق طی نمیکنند و با مشکلاتی از قبیل شناسائی نشدن فایل بکاپ و دانلود بازی از ابتدا و ارورهای عجیب و غریب، کیک یا کرش کردن بازی روبرو می شوند.

اگرچه نصب بکاپ این بازی توسط تیم پشتیبانی پارسی گیم کاملاً انجام و تائید شده و فایل های قرار گرفته بدون مشکل بوده اند، ولی پیشنهاد کلی ما به منظور جلوگیری از موارد نام برده، دانلود بازی از ابتدا توسط لانچر اپیک گیم است؛ البته این امر کمی زمان بر است اما از مشکلات احتمالی شما جلوگیری خواهد کرد البته پیشنهاد میکنیم که مرتبا این مطلب را دنبال کنید و روزی که اپدیت بازی را قرار میدیم شما هم اقدام به دانلود کنید، در این صورت با مشکلاتی نظیر دانلود آپدیت روبرو نخواهید شد.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7/8/10 64-bit or macOS Sierra
CPU: Core i3 2.4Ghz
RAM: 4GB
Graphics: Intel HD 4000
Storage: 15GB

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7/8/10 64-bit
CPU: Core i5 2.8Ghz
RAM: 8GB
Graphics: Nvidia GTX 660 or AMD Radeon HD 7870 equivalent DX11
Storage: 20GB

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Fortnite is a 2017 video game developed by Epic Games which has been released as different software packages featuring different game modes that otherwise share the same general gameplay and game engine. The game modes include Fortnite Battle Royale, a free-to-play game where up to 100 players fight in increasingly-smaller spaces to be the last person standing, and Fortnite: Save the World, a cooperative game for up to four players to fight off zombie-like husks and defend objects with fortifications they can build. Both game modes were released in 2017; Save the World is available only for Microsoft Windows, macOS, PlayStation 4, and Xbox One, while Battle Royale has been released for those platforms, Nintendo Switch, and iOS devices with Android support expected in 2018.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 53.9 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.9 از میانگین رای 902 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

چگونه بازی فورتنایت را دانلود کنم؟

برای دانلود بازی Fortnite روی PC باید کلاینت Epic Games را نصب کنید و با ساخت حساب کاربری، به دانلود بازی بپردازید. وب سایت پارسی گیم دیتای بازی را با آخرین آپدیت در اختیار شما قرار داده و می توانید با ترافیک نیم بها آن را دانلود کنید.

۱
دانلود بازی فورتنایت در پارسی گیم با هزینه ترافیک نیم بها محاسبه می شود ؟

دانلود تمامی بازی های موجود روی وب سایت پارسی گیم با هزینه ترافیک نیم بها حساب می شود و بازی Fortnite نیز با ترافیک نیم بها به همراه آخرین آپدیت در اختیار شماست.

۲
چطور بازی Fortnite را روی اندروید نصب کنم؟

از آنجایی که Fortnite از روی فروشگاه گوگل حذف شده است، کافی است به صفحه دانلود بازی Fortnite برای اندروید روی پارسی گیم مراجعه کنید و فایل Apk را با ترافیک نیم بها دانلود کنید.

۳
آیا می توان Fortnite را آفلاین بازی کنم؟

بازی Fortnite به صورت کاملا آنلاین اجرا می شود و نیازمند اتصال مداوم به اینترنت است و نمی توانید این بازی را به صورت آفلاین بازی کنید.

۴
آیا Fortnite نیاز به حجم زیادی از اینترنت دارد؟

هر ساعت از بازی Fortnite نیازمند 45 تا 100 مگابایت اینترنت است و یک بازی 15 دقیقه ای تنها 12 تا 24 مگابایت از حجم شما را اشغال می کند.

۵
حجم بازی Fortnite چقدر است؟

حجم بازی Fortnite روی وب سایت پارسی گیم، 35 گیگابایت است که شما را بی نیاز از دانلود هر گونه آپدیت جدیدی می کند.

۶
آپدیت جدید Fortnite را از کجا دانلود کنم؟

پارسی گیم آخرین آپدیت بازی Fortnite را در اختیار شما قرار داده و می توانید بدون هیچ مشکلی به دانلود آپدیت بپردازید و آن را با راهنمای نصب موجود در سایت نصب کنید.

۷
آیا Fortnite نیاز به نرم افزار تغییر آی پی دارد؟

از آنجایی که شرکت Epic Games کشور ایران را تحریم کرده، نصب و اجرای بازی نیازمند نرم افزار تغییر آی پی و نرم افزار دور زدن تحریم است.

۸
تعداد بازیکنان بازی Fortnite چقدر است؟

بر اساس آخرین اطلاعات منتشر شده از شرکت Epic Game، تعداد بازیکنان Fortnite به 250 میلیون نفر رسیده است. این رقم نسبت به سال 2018 بیش از 25 درصد رشد داشته است.

۹
آیا بازی Fortnite مجانی است؟

بازی Fortnite یک سرویس آنلاین کاملا مجانی است و برای همیشه مجانی خواهد ماند. کافی است دیتای بازی را از پارسی گیم با آخرین آپدیت دانلود کنید و شروع به بازی کنید.

۱۰
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 4,124 دیدگاه
  • Avatar

    Amirhesam

    مهمان

    من هرکاری میکنم ورفای نمیشه لطفا یکی کمک کنه هی فایلارو میریزم تو درایو طبق آموزش ولی بازم نصب نمیشه یکی راه حلی بگه

    پاسخ دهید
    • Avatar

      امیر در پاسخ به Amirhesam

      مهمان

      رمت باید 8 باشه

  • Avatar

    امیرحسین

    مهمان

    روی ویندوز ۱۱ اجرا میشه بازی؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به امیرحسین

      پشتیبانی

      سلام دوست عزیز بله

    • Avatar

      ناشناس در پاسخ به امیرحسین

      مهمان

      بستگی دارد

  • Avatar

    آرشام

    مهمان

    سلام خسته نباشید خواستم بدونم فورت نایت با آپشن های موقع دانلود directx 12 shader و high resoulation texture چند اف پی اس حدودا میتونم بگیرم؟سیستمم:i710700h gtx1650 ti ram:16

    پاسخ دهید
  • Avatar

    مهدی

    مهمان

    اقا ناموصن یکی کمک کنه از صبح تا هالا درگیرم هعی وریفای میخواد بشه باید از اول بریزم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    رضا

    مهمان

    واقعا عالی ۵۰ گیگ دانلود کردم بعد از وریفای کردنش فقط ۴ گیگ از فایلا موند و دوباره ۵۲ گیگ باید دانلود کنم
    خیلی هم عالی دوشواری نداریم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    YASIN

    مهمان

    سلام
    روی سیستم زیر اجرا میشه با آخرین کیفیت؟
    CPU:intel corei7 4770k
    GPu:rx580 8gb
    Ram:16 gb
    Power:gren580wt

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به YASIN

      پشتیبانی

      سلام دوست عزیز بله

  • Avatar

    امیر

    مهمان

    سلام یه سوال لبتاب دارم گرافیک 8 gig و ram 16 Core i7 120 hz چند اف پی اس میده. ؟

    پاسخ دهید
    • Avatar

      علیرضا در پاسخ به امیر

      مهمان

      ازکجا داری؟

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 4,124 دیدگاه