PlayerUnknown's Battlegrounds
محمدرضا

بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds بی‌وقفه می‌تازد

محمدرضا 6 دی 1396 بدون دیدگاه
1,456 بازدید

در خبر قبلی اعلام کردیم که نسخه نهایی بازی P.U.B.G عرضه‌شده و بسیاری از مشکلات آن رفع گردیده است. اما اکنون خبری از موفقیت حیرت‌انگیز این بازی برای شما داریم. این بازی که به‌صورت 1 تا 4 نفره تیمی قابل اجراست حسابی گردوخاک کرده و با سرعتی باورنکردنی در حال تی کشیدن پله‌های موفقیت است طوری که رقبا حتی به دود بلند شده از اگزوز موتور آن‌هم نمی‌رسند.

طی خبری که چند روز پیش منتشر گردید و باعث شد ذهنمان سوت کشیده و دهانمان بازبماند! متوجه شدیم که این بازی توانسته رکورد 3 میلیون کاربر هم‌زمان آنلاین را بشکند و DOTA 2 را که پیش‌ازاین با حدود 800 هزار کاربر آنلاین در صدر بود کنار زده و صدرنشین شود، امّا فَکِمان زمانی روی زمین کشیده می‌شد که سازندگان این عنوان اعلام کردند، این بازی با فروش بیش از 30 میلیون! نسخه بر روی PC و ایکس باکس وان توانسته تمامی رقبا را کنار زده اوت کرده و جز پرفروش‌ترین بازی‌های تاریخ شود و نام خود را جاودان کند.

PlayerUnknown's Battlegrounds

بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds هم به‌صورت سوم شخص و هم اول‌شخص قابل‌اجراست توانست در کمتر از یک سال از حالت دسترسی زودرس یا Early Access خارج‌شده و هم‌اکنون ورژن v1.0 آن با تغییراتی کاملاً مشهود نسبت به نسخه‌ی اولیه در دسترس علاقه‌مندان قرارگرفته است. در ضمن سازندگان این بازی اعلام کرده‌اند که به کار بر روی این بازی را ادامه داده و انیمیشن‌ها، مکانیک اصلی بازی و صداها را بهبود می‌بخشند، همچنین سعی در بهتر کردن و به‌روزرسانی مرتب سیستم ضد تقلب بازی خواهند داشت.

همچنین کمپانی سازنده اعلام کرده که به بازیکنان این عنوان طی هفته‌های آینده، تی شرتی جدید برای درون بازی هدیه خواهد داد؛ مانند کاری که پس از عرضه‌ی نسخه نهایی صورت پذیرفت و تمامی بازیکنان لباس Winner Winner و Chicken Dinner را هدیه گرفتند. همین‌طور که پیش می‌رویم و ثانیه‌ها یکی پس از دیگری سپری می‌شوند، موفقیت و محبوبیت این بازی بیشتر و بیشتر شده و همین‌طور بی‌وقفه می‌تازد طوری که عناوین هم‌رده و مشابه حتی به گرد پای آن هم نمی‌رسند.

لازم به ذکر است که هدف و بنیان ما در پارسی گیم صرفاً اطلاع‌رسانی و معرفی بازی بوده و هیچ‌وقت عنوانی را به کسی تحمیل نکردیم چرا که از نظر قشری از جامعه حتی بهترین بازی سال هم می‌تواند عنوانی پوچ و بیهوده باشد و برعکس عده‌ای بدترین بازی را بهترین عنوان بدانند! ولی در این مورد به‌خصوص طی تجربه، آمار و ارقام منتشرشده؛ عنوان PlayerUnknown’s Battlegrounds را به شما گیمرهای عزیز پیشنهاد می‌کنیم؛ البته بهتر است جهت آشنایی بیشتر با محتوای بازی ترجیحاً تعدادی از ویدیوهای آن را در یوتیوب، آپارات و سایت ما مشاهده کرده تا خدایی ناکرده با خریدی ناراضی مواجه نشوید و ما را نفرین کنید.

قبلاً گفته‌ایم باز هم میگوییم، چنانچه از طرفداران بازی‌های جهان باز و تماماً آنلاین هستید تا فرصت باقی است این عنوان فوق‌العاده زیبا را به لیست بازی‌های خود اضافه کرده و لذت ببرید.

منبع: پارسی گیم با اقتباس از سایت Gamepur

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.