پارسی گیم

دانلود بازی Battlefield Bad Company 2 برای XBOX 360

پارسی گیم 13 آذر 1396 6 دیدگاه
8,724 بازدید

دانلود بازی Battlefield Bad Company 2 ایکس باکس 360

سری بازی‌های بتلفیلد همواره توانسته بازیکنان خود را با سورپرایزهای فراوان شگفت‌زده کرده و هر نسخه شاهد نسخه‌ای باکیفیت‌تر از گذشته هستیم، بازی Battlefield Bad Company 2 نیز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است که در سال 2010 توسط EA DICE ساخته شد و به دست EA این بازی انتشار یافت و توانست نظر بسیاری از بازیکنان سرسخت سبک شوتر اول‌شخص و منتقدین را جلب کند.

Battlefield Bad Company 2 شما کنترل یکی از اعضای گروه Bad Company به نام Preston Marlowe را به دست می‌گیرید، Bad Company گروهی است که توسط ارتش دستور گرفته و آن‌ها مأموریت دارند تا جلوی سلاحی به نام Aurora را بگیرند. داستان بازی ضعیف نیست و پیچیدگی‌های زیادی در آن وجود دارد و شخصیت‌ها بسیار خوب کارشده‌اند همچنین بازی دارای کات سین‌های فوق‌العاده‌ای است که به روایت داستان کمک بسیار زیادی می‌کنند.

گیم پلی بازی در سبک شوتر اول‌شخص قرار دارد و در طول مراحل داستانی بازی کمی آزادی عمل نیز دیده می‌شود، بازی دارای سلاح‌های بسیار متنوعی است و اکثر آن‌ها سلاح‌های کلاسیک جنگ جهانی هستند، گیم پلی بازی بسیار هیجان‌انگیز است و مراحل بازی بسیار خوب کارشده‌اند و محیط‌ها متنوع هستند، همچنین شما می‌توانید در بخش تک‌نفره نیز از وسایل نقلیه متفاوتی استفاده کنید، به‌جز بخش تک‌نفره، بخش چند نفره نیز بسیار چالش‌برانگیز و جذاب است و دارای مدهای بسیار زیادی است، بعد از ورود به یک سرور بازی شما می‌توانید کلاس خود را بین 4 کلاس بازی انتخاب کرده و سلاح‌های خود را شخصی‌سازی کنید، هرکدام از کلاس‌های بازی وظیفه‌ی خاص خود را بر عهده‌دارند برای مثال کلاس Medic وظیفه نجات هم‌تیمی‌های خود و Heal کردن آن‌ها را بر عهده دارد اما کلاسی مانند Support دارای تجهیزات دیگری است و سلاح‌های متفاوتی دارند.

در آخر، بازی Battlefield Bad Company 2 یکی از هیجان‌انگیزترین و به‌یادماندنی‌ترین بازی‌های شوتری است که تابه‌حال توسط Dice ساخته‌شده است، این بازی با گرافیک خوب و گیم پلی بسیار غنی، همچنین داستان و شخصیت‌های به‌یادماندنی از گیمر ها استقبال کرد و تجربه‌ی این بازی به گیمر های سرسخت سبک شوتر پیشنهاد می‌شود.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :


لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 7.33 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.0 از میانگین رای 4 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 6 دیدگاه
  • Avatar

    Ali

    مهمان

    با سلام.
    واقعا جای تعجب داره که لینک های دانلود برای PS3 موجوده ولی برای XBOX360 موجود نیست. این کارگروه فیلترینگ چیه که برای PS3 نیست ولی برای XBOX هست؟؟!!
    لطفا لینکها را برای XBOX360 مجددا قرار دهید.
    با تشکر فراوان از سایت خوبتون

    پاسخ دهید
  • Avatar

    benymin

    مهمان

    سلام شما می فرمایید اموزش نصب روی سایتتون موجود هست ولی من پیدا نمیکنم ( فقط برای pc هست ). اگر ممکنه لینکش رو در پاسخ به من قرار بدید! ممنون.

    پاسخ دهید
  • Avatar

    جواد

    مهمان

    چطور از این فایلها استفاده کنیم ؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به جواد

      پشتیبانی

      آموزش نصب و کپی بازی برروی ایکس باکس در سایت موجوده

  • Avatar

    سیامک

    مهمان

    سلام. ظاهرا همه لینکها خراب هستند. دانلود نمی شوند

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به سیامک

      پشتیبانی

      درود
      در حال بروزرسانی سرورها هستیم، مشکل به زودی حل میشه.