Steam
سعید ستایش

تاریخ تخفیف های تعطیلات Steam مشخص شد

سعید ستایش 30 مهر 1396 بدون دیدگاه
797 بازدید

Steam هرساله در فصل تعطیلات پایان سال، تخفیف‌های بسیار خوبی را بر روی بازی‌های خود لحاظ می‌کند و بازیکنان می‌توانند با صرف کردن هزینه‌ای اندک به سیر عظیمی از بازی‌های موردعلاقه‌ی خود دسترسی داشته باشند، امسال نیز مانند سال‌های قبل تخفیف‌های شبکه‌ی Steam برقرار است و علاقه‌مندان می‌توانند از این تخفیف‌ها استفاده کنند. Steam چندی پیش تخفیف‌های فلش سل خود را آغاز کرده بود، لازم به ذکر است، این تخفیف‌ها در زمان تعطیلات زمستانه و هالو وین قابل‌استفاده نیستند.

Gabe Newell

تخفیف‌های مراسم هالو وین از تاریخ 26 اکتبر آغاز خواهند شد و تا تاریخ 1 نوامبر ادامه خواهد داشت، تخفیف‌های زمستانه نیز از تاریخ 21 دسامبر تا 4 ژانویه 2018 در دسترس قرار خواهد گرفت؛ اما مهم‌ترین و بهترین تخفیف‌های Steam در مراسم جمعه‌ی سیاه اتفاق می‌افتد، تخفیف‌های جمعه‌ی سیاه از تاریخ 22 نوامبر تا 28 نوامبر در دسترس خواهد بود.

یکی دیگر از نکاتی که کاربران در هنگام استفاده از این تخفیف‌های باید به آن توجه داشته باشند این است که این تخفیف‌ها تنها بر روی محصولات GOG قابل‌استفاده هستند و شما قادر به خریداری دیگر بازی‌ها با استفاده از این تخفیف‌های نخواهید شد، همچنین Steam به‌تازگی قوانین بسیار سخت گیرانِ ای را در قبال کاربران خطاکار لحاظ کرده، پس در صورت استفاده‌ی نا به‌جا از این تخفیف‌ها اکانت شما برای همیشه بن خواهد شد.

منبع: EuroGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.