Age of Empires: Definitive Edition
سعید ستایش

بازی Age of Empires: Definitive Edition تا سال 2018 تاخیر خورد

سعید ستایش 26 مهر 1396 بدون دیدگاه
1,803 بازدید

بازی Age of Empires: Definitive Edition نخستین بار در مراسم E3 امسال توسط مایکروسافت رونمایی شد و علاقه‌مندان سری Age of Empires را بسیار خوشحال کرد، این بازی قرار است یک نسخه‌ی بازسازی‌شده از نسخه‌ی اول سری Age of Empires که در دهه‌ی 90 میلادی عرضه شد باشد. بااینکه حدود سه روز تا انتشار این بازی باقی‌مانده استدیوی سازنده‌ی این بازی به طرز عجیبی تاریخ انتشار این بازی را طی اعلامیه‌ای تا اوایل سال 2018 به تعویق انداخت. استدیوی سازنده‌ی بازی دلیل این تصمیم را کار کردن بیشتر تیم سازنده بر روی بازی و دریافت کردن بازخوردهای فراوان از نسخه‌ی بتا اعلام کرد.

Age of Empires: Definitive Edition

چندی پیش بتای بازی Age of Empires: Definitive Edition به‌صورت عموم برای کاربران کامپیوترهای شخصی در دسترس قرارگرفته بود و برخلاف انتظارها نتوانسته بود بسیاری از کاربران را راضی کند. یکی از ضعف‌های نسخه‌ی بتای بازی کمبود محتوا و ضعف در ساختار نژادهای بازی بود، برای مثال بر اساس گزارش کاربران اکثر نژادهای بازی تنها کپی‌برداری از روی یکدیگر هستند و ویژگی منحصربه‌فرد خود را ندارند. استدیوی سازنده‌ی بازی این فاصله‌ی چندماهه‌ی زمانی را ایجاد کرده تا بتواند بازخوردهای بیشتری از کاربران بگیرد و بر روی ضعف‌های بازی بیشتر کار کند.

همان‌طور که در بالا اشاره شد Age of Empires: Definitive Edition یک نسخه‌ی ریمستر معمولی نخواهد بود و تمامی اجزای درون بازی از دوباره مناسب با گرافیک امروزی بازسازی‌شده‌اند.

منبع: PCGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.