دانلود بازی Dungeons 3 برای PC
دانلود بازی Dungeons 3 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Dungeons 3 Complete Collection برای PC

پارسی گیم 11 تیر 1399 2 دیدگاه
9,348 بازدید

دانلود بازی Dungeons 3 Complete Collection برای کامپیوتر

Dungeons 3 سومین نسخه از سری بازی‌های جذاب و دوست‌داشتنی Dungeons هست که تابه‌حال نسخه‌های متفاوتی از این بازی برای پلتفرم‌های مختلف در دسترس قرارگرفته است. سری بازی‌های Dungeons به متفاوت بودن در گیم پلی مشهورند، شما در سری بازی‌های Dungeons جبهه‌ی منفی یا مثبت ندارید، تمامی شخصیت‌های داستان این سری بازی‌های خاکستری هستند و شما نه می‌توانید آن‌ها را دوست داشته و نه از آن‌ها متنفر باشید. ژانر بازی Dungeons 3 همانند نسخه‌های پیشین استراتژیک است و شما باید با استفاده از هوش و تاکتیک‌های خود دنیا را فتح کنید.

همان‌طور که گفته شد سری بازی‌های Dungeons سیری متفاوت و منحصربه‌فردی را در روایت داستان دارند، شما در بازی Dungeons 3 کنترل یک لورد خطرناک و بی‌رحم به نام Dungeon Lord را در دست دارید، Dungeon Lord که به‌تازگی از دنیای مردگان و جهنم بازگشته قصد دارد انتقام خود را از تمامی افراد روی زمین بگیرد، شما در نقش این لورد باید با استفاده از کارهای ظالمانه ازجمله درست کردن سیاه‌چاله‌ها و جمع‌آوری ارتش خطرناکی از مردگان و زامبی‌ها به نبرد کل دنیا بروید و با اعمال وحشیانه تمامی مردم جهان را سر به نیست‌کنید، شما باید آن‌قدر این کار را ادامه دهید تا موفق به تصرف دنیا شوید.

Dungeons 3 در بخش گیم پلی توانسته موفق عمل کند، تنوع خوب نیروها و مکانیسم‌هایی که برای ارتقا وجود دارند باعث جذابیت چند برابر بخش گیم پلی بازی شده‌اند، از دیگر ویژگی‌های خوب گیم پلی بازی می‌توان به هوش مصنوعی خوب حریفان اشاره کرد که به‌سادگی تسلیم شما نخواهند شد.

در بخش گرافیک Dungeons 3 قابل‌مقایسه با بازی‌های پرچم‌دار سبک استراتژیک نیست، اما با توجه به اینکه این بازی توسط یک استدیوی کوچک و مستقل طراحی‌شده، گرافیک بازی شمارا رازی می‌کند و عیبی به آن وارد نیست.

اگر از عاشقان ژانر استراتژیک هستید و به دنبال بازی می‌گردید که از کلیشه‌های این سبک فاصله گرفته باشد و گیم پلی و داستانی منحصربه‌فردی را به نمایش بگذارد، Dungeons 3 بازی است که می‌تواند تمامی نیازهای شمارا فراهم سازد.

هم اکنون می‌توانید این بازی را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 64-bit
Processor: Intel Quad Core 2.8 GHz (i7 900 series) or 3.5 GHz AMD (FX 6000 series)
Memory: 4 GB RAM
Graphics: AMD/NVIDIA dedicated graphic card, with at least 1024MB of dedicated VRAM and with at least DirectX 11 and Shader Model 5.0 support (AMD Radeon HD 7000 series and NVIDIA GeForce GTX 600 series)
DirectX: Version 11
Storage: 5 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 64-bit
Processor: Quad core 3.5 GHz or higher (Intel i5 4000 Series / AMD Ryzen 3 Series)
Memory: 8 GB RAM
Graphics: AMD/NVIDIA dedicated graphic card, with at least 3072MB of dedicated VRAM and with at least DirectX 11 and Shader Model 5.0 support (AMD R9 300 Series and NVIDIA GeForce GTX 900 Series or better)
DirectX: Version 11
Storage: 5 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    علی

    مهمان

    سلام
    ایا این بازی انلاین هست؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به علی

      نویسنده

      سلام علی عزیز
      خیر کرک شده هست و آفلاین هست.