GTA V
سعید ستایش

جزئیات آپدیت جدید بازی GTA V مشخص شد

سعید ستایش 15 مهر 1396 1 دیدگاه
22,699 بازدید

بازی GTA V حتی پس از گذشت چند سال از عرضه همچنان پرطرفدار است، این بازی که در چارت‌های فروش همیشه جزو 10 بازی برتر قرار می‌گیرد چندی پیش موفق شد به پرفروش‌ترین بازی تاریخ تبدیل شود، بازی GTA V تاکنون توانسته بیش از 80 میلیون نسخه بر روی پلتفرم‌های مختلف فروش کند که این آمار در تاریخ بی‌نظیر است.

یکی از دلایل موفقیت بازی GTA V پشتیبانی مداوم راک استار و ارائه‌ی آپدیت‌ها وپچ های مختلف برای بخش آنلاین بازی هست، آخرین آپدیت بازی که چندی پیش در دسترس قرار گرفت، چند هواپیما و جت جدید به بازی اضافه می‌کرد، به‌تازگی نیز راک استار اطلاعات تازه‌ای را از جدیدترین آپدیت بخش آنلاین بازی GTA V  در دسترس قرار داده است.

این آپدیت که طی چند ماه آینده عرضه می‌شود قرار است وسیله‌های تبدیل شونده را به بازی اضافه کند، برای مثال شما می‌توانید با ماشین خود هم در دریا هم در زمین و هم در آسمان به رانندگی و ماجراجویی بپردازید، از دیگر ویژگی‌های آپدیت جدید بازی می‌توان به‌اضافه شدن بخشی جدید به بازی اشاره کرد، در این بخش یک بازیکن در بازی انتخاب می‌شود و دیگر بازیکنان بخش آنلاین بازی باید به کشتن او بپردازند و بازیکن انتخاب‌شده نیز باید فرار کند، این بخش آن‌قدر ادامه دارد تا شخصیت موردنظر به قتل برسد. در این آپدیت همانند آپدیت‌های قبلی چند وسیله‌ی نقلیه ازجمله چند هلیکوپتر و موتور نیز به بازی اضافه می‌شوند.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    دانیال

    مهمان

    با سلام ببخشید این اپدیت جدید gta v 1.46 افلاین هم دارد

    پاسخ دهید