Injustice 2
سعید ستایش

به روزرسانی 1.10 بازی Injustice 2 منتشر شد

سعید ستایش 10 مهر 1396 بدون دیدگاه
1,083 بازدید

چند ماه از انتشار بازی Injustice 2 می‌گذرد، بازی که از روی کامیک های کمپانی DC ساخته‌شده و تمامی ابرقهرمان‌های دنیای تاریک DC در آن حضور دارند، Injustice 2 توانسته به لطف کاراکترهای متنوع و جذابش توانسته تاکنون به فروش خوبی دست پیدا کند و با ارائه‌ی آپدیت‌ها و بسته‌های الحاقی متنوع از سوی استدیوی سازنده، همچنان یک بازی محبوب در سبک مبارزه‌ای باقی بماند.

آخرین آپدیتی که برای بازی در دسترس قرارگرفته آپدیت 1.10 است که به رفع برخی از باگ‌های بازی می‌پردازد و همچنین بعضی از کمبوها و حرکت‌های کاراکترها را نیز هم اصلاح می‌کند. بعد از انتشار آپدیت 1.10 برخی از کاربران اعلام کردند که فایل‌های ذخیره‌شده‌ی آن‌ها دچار مشکل شده و در لود کردن آن‌ها در بازی با مشکل روبه‌رویند، به‌تازگی استدیوی سازنده بازی که از این باگ آگاهی کامل دارد یک پچ اصلاح‌کننده برای آپدیت 1.10 منتشر کرده که مشکل به وجود آمده را رفع می‌کند.

آپدیت جدید بازی به همراه پچ اصلاح‌کننده‌ی آن به‌طور هم‌زمان برای کاربران PS4 و Xbox One در دسترس قرارگرفته است و دارندگان این کنسول‌ها می‌توانند هم‌اکنون به‌صورت رایگان اقدام به دریافت این آپدیت کنند. به‌زودی نیز یک پک که شامل سه شخصیت جدید می‌شود برای بازی در دسترس قرار خواهد گرفت و کسانی که نسخه‌ی Season Pass بازی را خریداری کرده‌اند می‌توانند این پک را به‌صورت رایگان دریافت کنند.

 

منبع: IGN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.