Oculus VR
سعید ستایش

موسس Oculus VR در حال کار بر روی یک پروژه ی جدید است

سعید ستایش 4 مهر 1396 بدون دیدگاه
590 بازدید

مؤسس Oculus VR که به‌تازگی این کمپانی را ترک کرده طی مصاحبه‌ای اعلام داشته که در حال کاربر روی یک پروژه‌ی جدید است و قصد ندارد از کاربر روی واقعیت مجازی و ساخت هدست دست بردارد. Oculus VR یک کمپانی بسیار موفق درزمینهٔ ی واقعیت مجازی است که بر روی این فنّاوری کار می‌کند و تاکنون یک هدست بانام Oculus Rift نیز به بازار عرضه کرده که این هدست باکیفیت بسیار بالای خود توانسته به موفقیت‌های زیادی نیز دست پیدا کند.

آقای Palmer Luckey مدیر سابق Oculus VR در مصاحبه خود اعلام کرده که من یک شرکت جدید دارم و به‌تازگی نیز سرمایه‌گذار پروژه جدیدم را پیداکرده‌ام، او راجب جدایش از کمپانی Oculus VR نیز توضیح داده که من خودم را محدود به یک شرکت یا کمپانی نمی‌دانم من یک فرد واقعیت مجازی هستم و جاه‌طلبی‌های بسیاری در سردارم.

در ماه ژوئن گذشته روزنامه نیویورک‌تایمز اطلاعاتی از پروژه‌ی جدید آقای Palmer Luckey منتشر کرده بودند که در آن از سیستمی برای border-crossing با استفاده از تشخیص نور نام‌برده شده بود، نیویورک‌تایمز اشاره‌کرده بود که این فنّاوری با مادون‌قرمز کار خواهد کرد. آقای Palmer Luckey کمپانی Oculus VR را در سال 2014 باقیمت 2 میلیارد دلار به کمپانی فیس‌بوک فروخت حال باید منتظر ماند و دید که آقای Palmer Luckey می‌تواند با شرکت جدید خود و فنّاوری جدیدش موفقیت‌های Oculus VR را تکرار کند.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.