Forza Motorsport 7
سعید ستایش

نسخه ی دموی بازی Forza Motorsport 7 منتشر شد

سعید ستایش 30 شهریور 1396 بدون دیدگاه
1,194 بازدید

چیزی تا انتشار نسخه‌ی جدید شبیه‌ساز رانندگی کمپانی مایکروسافت یعنی بازی Forza Motorsport 7 نمانده است، سری Forza یکی از محبوب‌ترین انحصاری‌های کنسول مایکروسافت و رایانه‌های شخصی محسوب می‌شود که طرفداران بی‌شماری دارد، از عواملی که باعث محبوبیت این سری شده می‌توان به گرافیک فوق‌العاده، گیم پلی واقع‌گرایانه و لایسنس کامل ماشین‌ها اشاره کرد.

Forza Motorsport 7 چندی پیش توسط مایکروسافت معرفی شد و اکنون مایکروسافت یک نسخه‌ی دموی رایگان از آن منتشر کرده که علاقه‌مندان بتوانند با نسخه‌ی جدید این بازی بیشتر آشنا شوند، نسخه‌ی دموی بازی دارای حالت‌های زیاد بازی نیست و کاربران فقط می‌توانند با ماشین‌هایی که در اختیاردارند به مسابقه بپردازند، از ماشین‌هایی که در نسخه‌ی دموی بازی وجود دارند می‌توان به Porsche 911 GT2 RS، Jebel Hafeet Pass، Mercedes Tankpool، Mugello circuit، Nissan Nismo GT-4 LM اشاره کرد. نسخه‌ی دموی بازی برای هر دو پلتفرم Xbox One و کامپیوترهای شخصی در دسترس قرارگرفته است، شاید نسخه‌ی دموی بازی ازلحاظ محتوایی در سطح پایینی قرار داشته باشد اما بازیکنان می‌توانند از نحوی اجرای بازی بر روی کنسول خودآگاهی پیدا کنند، مخصوصاً کاربران کامپیوترهای شخصی. نسخه‌ی دموی بازی Forza Motorsport 7 تا مدتی برای هر دو پلتفرم فعال خواهد بود.

بازی Forza Motorsport 7 در تاریخ سه اکتبر به‌صورت جهانی عرضه خواهد شد، کسانی که بازی را پیش‌خرید کرده‌اند از 29 سپتامبر به بازی دسترسی خواهند داشت.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.