Rocket League
سعید ستایش

آپدیت جدید بازی Rocket League به زودی منتشر می شود

سعید ستایش 23 شهریور 1396 2 دیدگاه
1,421 بازدید

Rocket League یکی از بازی‌های مستقل و فوق‌العاده موفق چند سال اخیر است که نخستین بار در سال 2015 منتشر شد، این بازی پس از انتشار آن‌قدر موفق عمل کرد که توانست به اکثر پلتفرم‌ها راه پیداکرده و در مدت‌زمان اندکی بیش از میلیون‌ها نسخه فروش کند. بازی Rocket League یک شبیه‌ساز ورزش فوتبال است که در آن کاربران به‌جای استفاده از بازیکنان فوتبال باید با استفاده از ماشین‌ها به بازی بپردازند، گیم پلی جذاب و بخش آنلاین اعتیادآور باعث محبوبیت سریع این بازی شد. چندی پیش نیز نینتندو اعلام کرد که بازی Rocket League به‌زودی و با محتوای اضافه برای کنسول سویچ عرضه خواهد شد.

 

از زمان انتشار Rocket League استدیوی سازنده‌ی آن به‌صورت مداوم در حال ارائه‌ی آپدیت و پشتیبانی از بازی است، جدیدترین آپدیت بازی Rocket League در تاریخ 28 سپتامبر برای کاربرهای PS4، Xbox One و رایانه‌های شخصی به‌صورت هم‌زمان منتشر خواهد شد و این آپدیت چند بخش جدید به بازی اضافه خواهد کرد. ازجمله تغییرات آپدیت جدید بازی Rocket League می‌توان به‌اضافه شدن یک منطقه‌ی جدید به بازی اضافه کرد که دارای تمی روستایی و کشاورزی مانند است، از دیگر تغییرات این آپدیت می‌توان به‌اضافه شدن بیش از 40 آیتم جدید و اضافه شدن قابلیت پشتیبانی از Lan برای کاربران PC اشاره کرد.

منبع: IGN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    محمدرضا

    مهمان

    با سلام میدونم توی این مطلب نباید این سوال رو بپرسم ولی برام خیلی مهمه ,من بازی هام به صورت ریجن 2 میخرم ولی سایت شما بیشتر ریجن 1 قرار میده ,حالا من چیکار کنم ,میتونم لینک پارت های بازی رو با psx بگیرم و برای شما بفرستم و اگه امکان این کار وجود داره از چه بخشی میتونم لینک ها رو برای شما بفرستم ؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به محمدرضا

      مدیر سایت

      سلام محمدرضا عزیز
      بازی های ریجن 2 هم به مرور به سایت اضافه می شوند، قصد داریم بازی های جدید را هر دو ریجن قرار بدیم با این حال اگر ریجن 2 داشتید برای ما کامنت کنید. از همکاریتون خوش حال میشیم 🙂