Borderlands 2
سعید ستایش

استدیو سازنده سری Borderlands در حال کار بر روی نسخه ی سوم این بازی است

سعید ستایش 14 شهریور 1396 بدون دیدگاه
509 بازدید

اولین نسخه از بازی Borderlands در سال 2009 توسط استدیوی Borderlands Studio منتشر شد. این بازی بااینکه مورد استقبال منتقدان قرار نگرفت، اما توانست بیش از 4 میلیون نسخه در سرتاسر جهان فروش کند و تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های سال 2009 شود، عمده مشکل نسخه‌ی اول بازی Borderlands گیم پلی تکراری و خط داستانی خسته‌کننده آن بود، اما عاملی که باعث شد این بازی بیش از 4 میلیون نسخه فروش کند، بخش چند نفرِ و آنلاین آن بود که در آن زمان فوق‌العاده جذاب و اعتیادآور برگزار می‌شد.

بااینکه کمپانی 2K از بازی Borderlands راضی نبود، اما تصمیم گرفت یک شانس دیگر به این بازی بدهد و در سال 2012 استدیوی Borderlands Studio نسخه‌ی دوم بازی Borderlands را منتشر کرد، نسخه‌ی دوم این سری تمامی عیب‌های نسخه‌ی اول بازی را به‌خوبی پوشش داده و دارای گیم پلی جذاب و خط داستانی بسیار طولانی و سرگرم‌کننده بود.

Borderlands

پس از موفقیت نسخه دوم این بازی همگان به دنبال نسخه‌ی سوم این بازی بودند که درنهایت مدیر استدیوی Borderlands Studio به‌تازگی اعلام کرده که بیش از 90 درصد کارکنان این شرکت در حال کاربر روی یک بازی شوتر هستند، آن‌ها بااینکه نام بازی را به‌صورت واضح نیاورده‌اند، اما به‌احتمال بسیار قوی این شرکت در حالت کاربر روی بازی Borderlands 3 است. پیش‌بینی می‌شود بازی Borderlands 3 در اواخر سال 2018 یا اوایل 2019 راهی بازار شود.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.