دانلود بازی Knack 2
دانلود بازی Knack 2 پارسی گیم

دانلود بازی Knack 2 برای PS4

پارسی گیم 16 شهریور 1396 بدون دیدگاه
5,904 بازدید

دانلود بازی Knack 2 برای پلی استیشن 4

اولین نسخه از بازی Knack در سال 2013 و هم‌زمان باعرضه کنسول PS4 راهی بازار شد، این بازی بااینکه تبلیغات گسترده‌ای نیز هول محورش انجام‌گرفته بود نتوانست نظر منتقدان و بازیکنان را جلب کند و تبدیل به یکی از انحصاری‌های شکست‌خورده‌ی PS4 شد. این بازی دارای محیطی مفرح و شاد است که در طراحی شخصیت‌های آن از کاراکترهای محبوب دنیای بازی کرش نیز استفاده‌شده، وظیفه‌ی شما در این بازی این است که از شهر در مقابل حمله‌ی گالبین محافظت کنید. بااینکه نسخه‌ی اول بازی آن‌چنان موفق و پرفروش نبود اما سونی در طی مراسم PSX 2016 نسخه‌ی دوم این بازی را معرفی کرد و این بازی به‌تازگی به‌صورت انحصاری برای کنسول PS4 منتشرشده است. نسخه‌ی دوم بازی پیشرفت‌های چشم‌گیری نسبت به نسخه‌ی اول داشته و امیدوار است که بتواند باگیم پلی شاد و گرافیک چشم نوازش بازیکنان را راضی کند.

داستان Knack 2 در ادامه‌ی نسخه‌ی اول بازی روایت می‌شود، جایی که گالبین ها شهر را به تصرف خود درآورده‌اند و شما باید با کمک دوستان خود شهر را از آن‌ها پس بگیرید. گیم پلی Knack 2 همچنان مانند نسخه‌ی اول بر پایه‌ی پرش و ضربه زدن طراحی‌شده و شما باید با پریدن از روی موانع و کنار زدن دشمنانتان به هدف خود در بازی برسید، هر شخصیت در گیم پلی بازی دارای ویژگی منحصربه‌فردی است که شما می‌توانید از این ویژگی‌ها در پیش برد مراحل استفاده کنید، در گیم پلی بازی علاوه بر ضربات چرخشی و مشت، یک سری وسایل دیگر نیز قرار دارد که می‌توانید از آن‌ها هم برای شکست دادن دشمنانتان استفاده کنید.

Knack 2 ازلحاظ گرافیک نسبت به نسخه‌ی اول پیشرفت چشم‌گیری داشته و ما هم درزمینهٔ ی گرافیک هنری و هم درزمینهٔ ی گرافیک فنی شاهد یک بازی کامل و چشم‌نواز هستیم.

Knack 2 یک بازی شاد و مفرح هست که تجربه‌ی آن به همراه دوستان و یا به‌صورت آنلاین بسیار لذت‌بخش است، این بازی نسبت به نسخه‌ی اول پیشرفت‌های چشم‌گیری داشته و تبدیل به یک بازی کامل و دوست‌داشتنی شده است.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :


راهنمای انتقال دیتای بازی های پلی استیشن 4 از طریق کامپیوتر

آموزش قدم به قدم انتقال فایل ها به همراه نرم افزار و آموزش ویدئویی

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
    • حجم : 35.7 گیگابایت
    • امتیاز :
    • (امتیاز 3.7 از میانگین رای 3 نفر)
    • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
    • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

    بازی های مرتبط

    arongroups

    دیدگاه کاربران

    تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
    • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.